Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-02-27

Inspektor/specjalista do spraw kadr - Będzin, śląskie

Data dodania: 2024-02-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Będzin
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja

Numer oferty: StPr/24/0197

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 11 Listopada 1, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -prowadzenie akt osobowych pracowników,
-przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i rozwiązywaniem stosunku pracy zgodnie z przepisami prawa,
-sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUS,
-rozliczanie oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych, wyjść w godzinach pracy,
-nadzór nad terminami szkoleń BHP, badań lekarskich,
-przygotowywanie wykazów dotyczących nagród jubileuszowych,
-obsługa programu kadrowo - płacowego PROGMAN,
-opracowywanie i sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw pracowniczych, w tym sprawozdań do GUS, PFRON, CAS,
-wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu na prośbę pracowników,
-wydawanie i ewidencjonowanie poleceń wyjazdów służbowych pracowników,
-ustalanie uprawnień do dodatkowego wynagrodzenia rocznego,
-przygotowywanie umów o pracę i umów cywilno prawnych,
-prowadzenie ewidencji szkoleń pracowników.
Praca w godzinach:
poniedziałek 07:30-17:00
wtorek 07:30-15:30
środa 07:30-15:30
czwartek 07:30-15:30
piatek 07.30-14.00

Oferta konkursowa. Dokumenty aplikacyjne znajdują się na stronie:
https://www.mops.bedzin.pl/praca-w-mops-bedzin/oferty-pracy/1792-inspektor-do-dzialu-kadr-administracji-i-obslugi
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe o kierunku administracyjnym lub pokrewne,
doświadczenie zawodowe:
- co najmniej 3 letnie doświadczenie , w tym min. 2 lata w zakresie objętym naborem,
posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z zapisami art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej (Dz. U. z 2022 r. poz. 1691),
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
szczegółowa znajomość ustaw: Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych, rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, rozporządzenie w sprawie dokumentacji pracowniczej, ustawa
o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawa o pomocy społecznej, ustawa
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw.

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
doświadczenie w pracy w ośrodku pomocy społecznej,
cechy osobowe i predyspozycje: zdolności organizacyjne, samodyscyplina, komunikatywność, odpowiedzialność za realizację zadań, terminowość, sumienność, dobra organizacja czasu pracy,
znajomość programu PŁATNIK,
znajomość programów: PROGMAN firmy Wolters Kluwer Kadry,
odporność na stres,
gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
dyspozycyjność,
lojalność, uczciwość, zaangażowanie.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Będzin
NIP: 6251432800
REGON: 003448244
Krótki opis działalności gospodarczej: Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 11 Listopada 1, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Karina Drukała-Warwas
Nr telefonu: 32 296 21 34
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oferty należy składać lub przesłać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem Oferta na stanowisko urzędnicze Inspektor do Działu Kadr Administracji i Obsługi (Prowadzenie spraw osobowych pracowników) w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Będzinie przy ul. 11-go Listopada 1 w ramach rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej w Biurze Obsługi Klienta, w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie (parter), lub przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.02.2024 r. do godz.15.00.

w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOPS w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%,

dokumenty złożone przez kandydatów, po upływie 3 miesięcy od zakończenia procedury zostaną przeznaczone do zniszczenia,

kandydaci spełniający wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną o powyższym powiadomieni telefonicznie z równoczesnym podaniem terminu kolejnego etapu naboru,

szczegółowych informacji udziela Dział Kadr Administracji i Obsługi tel. (32) 296-21-34, lub (32) 296-21-33,

informacja o przebiegu rekrutacji i jej wyniku zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie, na stronie internetowej MOPS Będzin oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zatrudnienie od kwietnia 2024 r.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Oferty należy składać lub przesłać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem Oferta na stanowisko urzędnicze Inspektor do Działu Kadr Administracji i Obsługi (Prowadzenie spraw osobowych pracowników) w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Będzinie przy ul. 11-go Listopada 1 w ramach rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej w Biurze Obsługi Klienta, w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie (parter), lub przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.02.2024 r. do godz.15.00.

w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOPS w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%,

dokumenty złożone przez kandydatów, po upływie 3 miesięcy od zakończenia procedury zostaną przeznaczone do zniszczenia,

kandydaci spełniający wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną o powyższym powiadomieni telefonicznie z równoczesnym podaniem terminu kolejnego etapu naboru,

szczegółowych informacji udziela Dział Kadr Administracji i Obsługi tel. (32) 296-21-34, lub (32) 296-21-33,

informacja o przebiegu rekrutacji i jej wyniku zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie, na stronie internetowej MOPS Będzin oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

data ostatniej modyfikacji: 2024-02-26 19:30:21
Komentarze
 
Polityka Prywatności