Numer oferty: StPr/24/0209
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana Pawła II 52/12, 98-200 Sieradz, powiat: sieradzki, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowej; - naliczanie opłat (zaliczek) i prowadzenie ewidencji wpłat zaliczek oraz prowadzenie rozliczeń z innych tytułów na rzecz poszczególnych Wspólnot Mieszkaniowych; sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań i rozliczeń wymaganych wg odrębnych uchwał przez WM; dokonywanie odczytów wodomierzy i ciepłomierzy; przygotowywanie dokumentacji do rocznych zebrań WM
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik administracji*
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa komputera - pakiet programów office
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- prawo jazdy kat B
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI K.R. KURPISZ ROMAN
NIP: 8271185464
REGON: 100478170
Krótki opis działalności gospodarczej: zarządzanie nieruchomościami
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Pawła II 52/12, 98-200 Sieradz, powiat: sieradzki, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: TERESA ŚNIEGOCKA
Nr telefonu: 605 938 540
E-mail: zarzadzaniesieradz@wp.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail