Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-02-16

Stanowisko ds. aktów stanu cywilnego w urzędzie stanu cywilnego - Leszno, wielkopolskie

Data dodania: 2024-02-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Pracodawca: Urząd Miasta Leszna
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne

Numer oferty: StPr/24/0103

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wałowa 5, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: obsługa klientów w zakresie rejestracji stanu cywilnego i wydawania odpisów z aktów stanu cywilnego, sporządzanie projektów aktów stanu cywilnego, czynności pomocniczo - przygotowawcze przy rejestracji urodzeń, małżeństw i zgonów, wydawanie odpisów z aktów stanu cywilnego, wprowadzanie bazy danych do systemu komputerowego (migracja aktów stanu cywilnego), nanoszenie przypisków w Systemie Rejestrów Państwowych, prowadzenie ewidencji i rozliczeń druków ścisłego zarachowania. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 do 4 400 PLN
Opis wynagrodzenia: - dodatek za wysługę lat (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), inne
Uprawnienia:
  • Znajomość pakietu MS Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe magisterskie,
6) co najmniej 3 letni staż pracy na stanowiskach administracyjno-biurowych,
7) znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych, o opłacie skarbowej, o ochronie informacji niejawnych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy, Prawo o aktach stanu cywilnego.
2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej, doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą klienta,
2) umiejętność: logicznego myślenia, pracy w zespole, wysławiania się, słuchania, korzystania z przepisów, łatwość nawiązywania kontaktów,
3) praca wymaga obsługi: urządzeń biurowych, programów Word i Excel.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Leszna
NIP: 6970020756
REGON: 000660995
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 65 529 81 34
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
3) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wymienione: w pkt. 1 ppkt. 5),
5) dokumenty potwierdzające: staż pracy wymieniony w pkt. 1 ppkt. 6) oraz doświadczenie zawodowe wymienione w pkt. 2 ppkt. 1) kserokopie świadectw pracy lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu, w przypadku trwającego zatrudnienia, lub inne dokumenty.
Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać w biurze obsługi Urzędu Miasta Leszna lub w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu z dopiskiem: dot. naboru stanowisko ds. aktów stanu cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego w terminie do 16 lutego 2024 roku do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu).
Więcej na stronie: https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/11544/stanowisko-ds-aktow-stanu-cywilnego-w-urzedzie-stanu-cywilnego
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: do 16 lutego 2024 roku do godz. 15.00

data ostatniej modyfikacji: 2024-02-15 23:15:17
Komentarze
 
Polityka Prywatności