Numer oferty: StPr/24/0245
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: ENERGETYKÓW 49, 26-600 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: planowanie i organizowanie transportu międzynarodowego i krajowego na potrzeby realizacji zamówień klientów wg procedur oraz zasad obowiązujących w firmie przy zachowaniu ustalonych z Klientem warunków (czas transportu, cena, jakość itp.)
planowanie i ustalanie warunków transportu z poszczególnymi działami firmy (z działem handlowym, realizacji zamówień, działem planowania, działem magazynu)
koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych
budowa długofalowej współpracy z firmami transportowymi
analiza i optymalizacja kosztów transportowych
aktywne nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z firmami transportowymi
nadzór nad przebiegiem transportów, terminowości załadunków i dostaw
nadzór nad obiegiem dokumentów przewozowych oraz dokumentów towarzyszących
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: TAK
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 07.02.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik logistyk*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia:
- książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych
- kurs: prawo jazdy kategorii B
- obsługa komputera MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy; dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zadań.
[Umiejętność 1] : min. 2 lata doświadczenia w logistyce, spedycji; skrupulatność i wielozadaniowość; doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku pracy;
[Inne] : Oferujemy:
• ciekawą pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się Firmie
• przyjazną atmosferę pracy i dobre warunki pracy w nowoczesnym biurze
• niezbędne narzędzia pracy
• możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
• możliwość nauki języka angielskiego i języka niemieckiego
• benefity - zniżki na firmowe produkty
• benefity - ubezpieczenie grupowe
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ROJO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6462934639
REGON: 243614930
Nr KRAZ: 18909
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: BŁAWATKOWA 5/24, 41-908 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Dorota Stępień
Nr telefonu: 722220055
E-mail: d.stepien@kpspionki.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail