Numer oferty: StPr/24/0081
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Andriollego 64, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Opis stanowiska:
- wystawianie faktur VAT sprzedaży oraz prowadzenie rejestru umów w oparciu o zawarte umowy;
- sporządzanie list płac, przelewów bankowych i innych dokumentów związanych z rozliczeniem wynagrodzeń pracowniczych i dotyczących zawartych umów cywilno-prawnych;
- obsługa obrotu gotówkowego Spółki;
- obsługa administracyjna budynków TBS z wykorzystaniem programu czynszowego wspomagającego zarządzanie nieruchomością w zakresie księgowości, rejestracji i rozliczenia opłat czynszowych;
- nadzór nad wykonywaniem odczytów liczników do lokali;
- rozliczanie mediów i przygotowywanie pism dla najemców.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia:
- K/K) znajomość przepisów rachukowości oraz przepisow podatkowych
- K/K) znajomość programu OPTIMA
- obsługa komputera - Exel, Word
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Otwocki Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o. o.
NIP: 5321779107
REGON: 01731900400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Andriollego 64, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Elżbieta Sinicka
E-mail: sekretariat@ozec.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV na email: sekretariat@ozec.eu
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail