Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-02-12

Pracownik biurowy ds. wymiaru podatku - Pieńsk, dolnośląskie

Data dodania: 2024-02-06
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY W PIEŃSKU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: finanse,rachunkowość,podarki

Numer oferty: StPr/24/0069

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Bolesławiecka 29, 59-930 Pieńsk, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przygotowywanie wymiaru podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości od osób fizycznych tj. wprowadzanie danych, ewidencja w zakresie powierzchni posiadanych gruntów oraz nieruchomości niezabudowanych, przyjmowanie informacji od podatników w zakresie posiadanych lub nowo nabytych nieruchomości, przygotowywanie decyzji wymiarowych na ww. podatki, dokonywanie przypisów i odpisów powstałych w związku ze zmianą właścicieli lub użytkowników nieruchomości wynikłych w ciągu roku podatkowego zmiany decyzji wymiarowych (ustalających), opracowywanie wniesionych podań i wniosków w celu rozpatrzenia przez organ podatkowy oraz przy w tym zakresie decyzji w sprawie: a) umarzania, rozłożenia na raty zaległości podatkowych, b) odroczenia lub rozłożenia na raty należności podatkowych, Wydawanie zaświadczeń: a) o wielkości posiadanych gruntach i dochodach z gospodarstwa rolnego,o b) opłacaniu składek do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego na podstawie kart ewidencyjnych, prowadzenie sprawozdawczości podatkowej w zakresie: a)wymiaru podatków, b) skutków obniżenia górnych stawek podatków, c) udzielonych ulg z tyt. umorzeń odroczeń i rozłożenia na raty, kwartalne sporządzanie i przedkładanie organowi nadzorującemu (tj. Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów), ministrowi właściwemu do spraw finansów publicznych sprawozdań w zakresie udzielonej mocy publicznej dla przedsiębiorców i dla rolnictwa i rybołówstwa, prowadzenie ewidencji wydanych zaświadczeń, przygotowywanie projektów uchwal rady miasta i gminy dotyczących wysokości stawek podatkowych i opłat lokalnych, prowadzenie rejestrów wy miarowych, rejestrów przypisów i odpisów na poszczególne rodzaje podatków, prowadzenie ewidencji, dokonywanie przypisów i odpisów na podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny od osób prawnych zgodnie ze składanymi deklaracjami podatkowymi, Przeprowadzanie z Urzędu kontroli podatkowej w zakresie podatków od nieruchomości, rolnego, leśnego ,weryfikacja deklaracji od podatników podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości, aktualizacja gruntów podatnika i wykazów nieruchomości, nanoszenie nowych i dokonywanie zaistniałych zmian na kontach podatników, wydawanie decyzji korygujących wysokość podatków w trakcie roku, przygotowywanie decyzji podatkowych o odpowiedzialności osób trzecich, przygotowywanie postanowień dotyczących zmiany decyzji ustalających wysokość podatków lokalnych, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i opisowej w zakresie podatków oraz zastosowanych ulg, przygotowanie i wydawanie postanowień do decyzji wydanych przez Urząd Skarbowy w zakresie odraczania i umarzania podatków, przyjmowanie odwołań i zażaleń w sprawach decyzji podatkowych, udział w pracach związanych z rocznym sporządzaniem budżetu, sporządzanie wykaz rolników i aktualizacja wykazu dla Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, aktualizacja powierzchni gospodarstw rolnych i działek oraz ich użytkowników prowadzona dla celów spisu rolnego dla Urzędu Statystycznego.
PROCEDURA KONKURSOWA ważna do 12.02.2024 do godziny 12,00
: więcej informacji na stronie : https://piensk.bip.net.pl/kategorie/308-rok-2024/artykuly/1775-burmistrz-miasta-i-gminy-w-piensku-oglasza-nabor-na-stanowisko-pracy-ds-wymiaru-podatku-w-wydziale-finansowo-budzetowym?lang=PL
I umowa na czas określony , jedna zmiana pon 07.00- 16.00 wt-czw 07.00-15.00 , pt 07.00.-14.00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 19.02.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: miesięczną
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik administracji*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, kierunek: finanse,rachunkowość,podarki

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, rachunkowość , podatki

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie średnie , mile widziane wykształcenie wyższe - kierunek specjalność : finanse , rachunkowość , podatki, staż pracy minimum 3 letni, kandydat powinien posiadać obywatelstwo polskie , zdolności do czynności prawnych , nieposzlakowaną opinie , nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe,umiejętność: obsługi komputera i urządzeń biurowych , redagowania pism urzędowych interpretacji i stosowania przepisów prawa ;

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY W PIEŃSKU
NIP: 6150027067
REGON: 000529960
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bolesławiecka 29, 59-930 Pieńsk, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Patrycja Olszowy
Nr telefonu: 75 77 86 511
E-mail: kadty@piensk.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, List motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, inne wymagane dokumenty podane w ogłoszeniu na stronie :https://piensk.bip.net.pl/kategorie/308-rok-2024/artykuly/1775-burmistrz-miasta-i-gminy-w-piensku-oglasza-nabor-na-stanowisko-pracy-ds-wymiaru-podatku-w-wydziale-finansowo-budzetowym?lang=PL
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2024-02-09 19:30:17
Komentarze
 
Polityka Prywatności