Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-02-19

Księgowy/księgowa - Kłodzko, dolnośląskie

Data dodania: 2024-02-02
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GMINY KŁODZKO
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/0105

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Okrzei 8, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • prowadzenie i księgowanie rozliczeń związanych ze zwrotami od dłużników alimentacyjnych,
• rozliczanie i księgowanie rozliczeń związanych ze zwrotami nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz zwrotu innych świadczeń związanych z realizacją zadań zleconych,
• prowadzenie i księgowanie wyciągów bankowych, ustalanie i księgowanie odpisu aktualizacyjnego,
• ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją zadań w referacie finansowo-księgowym,
• rejestrowanie i ewidencja dokumentów źródłowych związanych z realizacją wydatków Ośrodka,
• ewidencja środków trwałych w systemie księgowym Ośrodka,
• prowadzenie rozrachunków należności budżetowych,
• miesięczne uzgadnianie kont oraz wydatków z kosztami,
• realizacja wypłat świadczeń
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku księgowej

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Inne] : znajomość przepisów prawa w zakresie: znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, o postępowaniu administracyjnym, znajomość przepisów samorządowych, znajomość przepisów podatkowych,
umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich praktycznego zastosowania,
gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GMINY KŁODZKO
NIP: 8831084021
REGON: 890535690
Krótki opis działalności gospodarczej: Ośrodek Pomocy Społecznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Okrzei 8, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Aleksandra Humeńczuk
Nr telefonu: 743067213
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

data ostatniej modyfikacji: 2024-02-16 19:30:14
Komentarze
 
Polityka Prywatności