Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-02-19

Inspektor ds. świadczeń z pomocy społecznej - Kłodzko, dolnośląskie

Data dodania: 2024-02-02
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GMINY KŁODZKO
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/0106

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Okrzei 8, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • sporządzanie decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń z pomocy społecznej zgodnie z ustawą o pomocy społecznej i innymi aktami prawnymi w tym zakresie,
• sporządzanie decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zgodnie z ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych i innymi aktami prawnymi w tym zakresie,
• przygotowywanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz z aktami sprawy organowi odwoławczemu,
• przygotowanie list wypłat przyznanych świadczeń,
• prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej świadczeń oraz dokumentacji świadczeniobiorców,
• sporządzanie sprawozdań, materiałów statystycznych i analitycznych z zakresu świadczeń,
• archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Inne] : umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich praktycznego zastosowania,
znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, kreatywność myślenia i planowania pracy,

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GMINY KŁODZKO
NIP: 8831084021
REGON: 890535690
Krótki opis działalności gospodarczej: Ośrodek Pomocy Społecznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Okrzei 8, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Aleksandra Humeńczuk
Nr telefonu: 743067214
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

data ostatniej modyfikacji: 2024-02-16 19:30:14
Komentarze
 
Polityka Prywatności