Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-02-12

Inspektor - Rumia, pomorskie

Data dodania: 2024-02-02
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Rumia
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/0186

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Ślusarska 2, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pełna treść ogłoszenia: https://bip.rumia.pl/a,42502,nabor-na-wolne-stanowisko-urzadnicze-inspektora.html
1. Obsługa Punktu Konsultacyjnego ds. uzależnień i przemocy w rodzinie w zakresie obsługi organizacyjno-technicznej, w tym:
a) praca z klientem, w tym udzielanie informacji o ofercie Punktu Konsultacyjnego, umawianie wizyt
u specjalistów,
b) otwieranie drzwi klientom Punktu oraz osobom zapraszanym w ramach grup diagnostyczno-pomocowych, w tym kierowanie klientów do poszczególnych pomieszczeń,
c) prowadzenie w sposób ciągły dokumentacji pracy Punktu Konsultacyjnego,
d) prowadzenie harmonogramów pracy specjalistów zatrudnionych w Punkcie Konsultacyjnym,
e) przygotowanie i opracowywanie formularzy dokumentów niezbędnych do pracy Punktu Konsultacyjnego,
f) rozliczanie pracy specjalistów, prowadzenie teczek konsultacji i prowadzenie statystyk konsultacji,
g) przygotowanie materiałów do mediów,
h) odbiór korespondencji przychodzącej z siedziby MOPS oraz bieżąca wysyłka korespondencji wychodzącej,
i) przygotowanie danych do sprawozdań z tematyki uzależnień oraz przemocy domowej,
j) zapewnienie gospodarki materiałowej w Punkcie Konsultacyjnym,
k) dbałość o utrzymanie porządku w Punkcie Konsultacyjnym, w tym przygotowywanie Sali na spotkania i konsultacje.
2. Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w zakresie profilaktyki uzależnień oraz przeciwdziałania przemocy domowej.
3. Współpraca z innymi jednostkami administracji publicznej.
4. Realizacja, monitoring, aktualizacja zadań realizowanych w ramach Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii.
5. Sporządzanie sprawozdań z działalności Punktu Konsultacyjnego.
6. Sporządzanie wniosków o włączenie zadań do Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii oraz sprawozdawczość z realizacji zadań.
7. Przejęcie wszystkich obowiązków podczas nieobecności Starszego Inspektora, w tym:
a)obsługa procedury Niebieskie Karty,
b)obsługa spotkań grup diagnostyczno-pomocowych,
c)obsługa organizacyjno-techniczna Zespołu Interdyscyplinarnego ds. przeciwdziałania przemocy domowej,
d)przygotowanie po konsultacji z Przewodniczącym ZI, materiałów do mediów,
e)przygotowanie i opracowanie formularzy dokumentów niezbędnych do pracy z procedurą Niebieskie Karty,
f)przygotowanie danych do sprawozdawczości z zakresu przeciwdziałania przemocy,
g)prowadzenie dokumentacji pracy Zespołu Interdyscyplinarnego,
h)udział w tworzeniu Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy oraz ochrony ofiar przemocy
w rodzinie,
i)realizacja i monitoring Gminnego Programu Przeciwdziałaniu Przemocy w Rodzinie,
j)realizacja działań profilaktycznych, interwencyjnych i wspierających zmianę w rodzinach uwikłanych w przemoc,
k)realizacja zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej,
l)opracowanie bilansu potrzeb i sprawozdawczości w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej,
m)sporządzenie planu pracy Zespołu Interdyscyplinarnego na dany rok.
8. Pomoc przy organizacji posiedzeń Zespołu Interdyscyplinarnego ds. przeciwdziałania przemocy domowej.
9. Czynny udział w wydarzeniach, akcjach, kampaniach organizowanych lub współorganizowanych przez Punkt Konsultacyjny ds. uzależnień i przemocy w rodzinie.
10. Pomoc w realizacji zadań dot. Punktu Konsultacyjnego ds. uzależnień i przemocy w rodzinie zleconych przez Kierownika Punktu.
11. Realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS.
12. Prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych, przestrzeganie tajemnicy służbowej, zawodowej w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem.
13. Przestrzeganie aktualnych przepisów BHP, p/poż, regulaminu pracy, zarządzeń wewnętrznych Dyrektora MOPS i innych przepisów prawa.
14. Właściwa współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań.
15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora MOPS, związanych ze zajmowanym stanowiskiem.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 13.02.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:

1. wykształcenie: wyższe (preferowanie kierunki: administracja, zarządzanie, ekonomia),
2. staż pracy co najmniej 3 lata na stanowisko inspektora,
3. obywatelstwo polskie,
4. nieposzlakowana opinia,
5.niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:

1. doświadczenie w pracy w pomocy społecznej mile widziane,
2. doświadczenie w pracy na pokrewnych stanowiskach mile widziane,
3. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, znajomość MS Office,
4. znajomość programu POMOST mile widziana,
5. samodzielność, dokładność, rzetelność, staranność, uprzejmość w pracy z klientem, umiejętność pracy
w zespole, umiejętność myślenia przyczynowo - skutkowego, dyspozycyjność,
6. prawo jazdy kategorii B oraz użytkowanie własnego samochodu do celów służbowych mile widziane.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Rumia
NIP: 9580977198
REGON: 190581618
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ślusarska 2, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 58 671-05-56 w. 812
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych osobiście w zamkniętej zaadresowanej kopercie w siedzibie Ośrodka lub przesłać pocztą na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 42 do dnia 12.02.2024 r. do godz. 15.30, z dopiskiem: dotyczy naboru
na stanowisko inspektora w Punkcie Konsultacyjnym ds. uzależnień i przemocy w rodzinie w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Rumi. Decyduje data wpływu oferty do Ośrodka. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych, nie będą informowane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny

data ostatniej modyfikacji: 2024-02-09 19:30:16
Komentarze
 
Polityka Prywatności