Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-02-12

Iii zastępca dyrektora pcpr w wejherowie - Wejherowo, pomorskie

Data dodania: 2024-01-30
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/0167

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pełna treść ogłoszenia:
https://pcprwejherowo.pl/konkurs-na-ii-zastepce-dyrektora-4/
1) Wykonywanie zadań związanych z organizacją pracy Zastępcy dyrektora:
a)Pomoc w organizacji pracy podległych zespołów zgodnie z regulaminem organizacyjnym oraz systematyczne nadzorowanie ich działalności.
b)Nadzór nad opracowaniem i realizacja Powiatowego Programu działań na rzecz osób niepełnosprawnych i opracowanie corocznego sprawozdania z jego realizacji.
c)Sporządzanie sprawozdań z prowadzonych spraw.
d)Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w zakresie realizacji zadań podległych zespołów.
e)Wnioskowanie do dyrektora PCPR o szkolenia dla pracowników podnoszących ich kompetencje.
f) Współpraca z instytucjami i organizacjami pozarządowymi, fundacjami działającymi na rzecz osób starszych i niepełnosprawnych.
g)Inicjowanie działań i nowatorskich rozwiązań usprawniającymi pracę Centrum.
h) Dbałość o dobry wizerunek PCPR.
2) Nadzorowanie spraw związanych z realizacją zadań na rzecz osób niepełnosprawnych i starszych:
a) Nadzór nad opracowywaniem i przedstawianiem planów zadań i informacji z prowadzonej działalności oraz ich udostępnienie na potrzeby Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych, Samorządu Województwa Pomorskiego i innych organów oraz jednostek.
b) Nadzór nad realizacją programów celowych finansowanych ze środków PFRON oraz środków budżetu państwa dedykowanych osobom z niepełnosprawnościami i ich opiekunów.
c)Nadzór nad sporządzaniem sprawozdań rzeczowo-finansowych o realizowanych zadaniach.
d)Nadzór nad zadaniami i programami zleconymi przez PFRON na mocy uchwał i porozumień zawartych z Zarządem Powiatu Wejherowskiego.
3) W zakresie rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych:
a)Nadzór nad opracowaniem projektu uchwały Rady Powiatu Wejherowskiego w sprawie określenia zadań powiatu, na które przeznaczone zostaną środki PFRON na każdy rok kalendarzowy.
b)Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z dofinansowaniem sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych.
c)Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z dofinansowaniem uczestnictwa osób niepełnosprawnych w turnusach rehabilitacyjnych.
d)Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z finansowaniem i nadzorowaniem działalności warsztatów terapii zajęciowej.
e)Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z dofinansowaniem do likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się dla osób niepełnosprawnych, umożliwiających funkcjonowanie w społeczeństwie.
f)Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z dofinansowaniem do sprzętu rehabilitacyjnego, przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych.
g)Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z dofinansowaniem do usług tłumacza języka migowego.
h)Kontrola sposobu realizacji umów w zakresie prowadzenia rehabilitacji społecznej.
i)Sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych.

4. Zakres odpowiedzialności:
1) z tytułu powierzonych obowiązków służbowych,
2) z tytułu przestrzegania przepisów prawa pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, zasad ochrony przeciw pożarowej, przepisów o ochronie danych osobowych, postanowień regulaminu organizacyjnego,
3) za powierzone mienie.

5. Wymagane dokumenty:
1)list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
2)życiorys (CV) własnoręcznie podpisany,
3)koncepcja pracy zespołu,
4)kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie tj. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończeniu kursów, certyfikaty itp.,
5)kserokopie dokumentów poświadczających przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy),
6)dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
7)prawidłowy kwestionariusz osobowy zgodnie z zał. do ogłoszenia,
8)w przypadku odbycia służby przygotowawczej kserokopia zaświadczenia o odbyciu służby przygotowawczej,
9)kserokopie dokumentów kandydat poświadcza własnoręcznym podpisem,
*W przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 13.02.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 900 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek funkcyjny
+ dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali dyrektorzy generalni i zarządzający
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1.Wymagania niezbędne:
1)wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku pedagogika, praca socjalna, praca z rodziną, psychologia, administracja, zarządzanie,
2)doświadczenie zawodowe, w tym na stanowisku kierowniczym min. 5 lat,
3)min. 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
4)spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
5)znajomość przepisów m.in. z zakresu:
a)ustawy o samorządzie powiatowym,
b)ustawy o ochronie danych osobowych,
c)ustawy o finansach publicznych,
d)kodeksu postępowania administracyjnego
e)ustawy o pomocy społecznej,
f)ustawy o dostępie do informacji publicznej,
g)ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
h)aktów wykonawczych do w/w ustaw.

2.Wymagania dodatkowe:
1)Umiejętność korzystania z przepisów prawa,
2)Zarządzanie informacją,
3)Zarządzanie personelem,
4)Umiejętność podejmowania decyzji,
5)Umiejętność pracy w zespole,
6)Techniczna obsługa komputera,
7)Umiejętności analityczne,
8)Kreatywność,
9)Odporność na stres i umiejętność rozładowywania napięć,
10)Profesjonalizm, sumienność, odpowiedzialność, sprawność, bezstronność. obowiązkowość, pomysłowość, zdyscyplinowanie, uczciwość, refleksyjność, lojalność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
NIP: 5881849725
REGON: 191687460
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 58 672-40-63 w.43
E-mail: kancelaria@pcprwejherowo.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR w Wejherowie z dopiskiem Nabór na stanowisko: III ZASTĘPCA DYREKTORA PCPR W WEJHEROWIE w kancelarii PCPR ul. Sobieskiego 279A 84-200 Wejherowo, lub przesłać na wyżej wymieniony adres w terminie do 12.02.2024 r. do godz. 16:00 (decyduje data faktycznego wpływu do PCPR). Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Przewidywany termin zatrudnienia luty 2024 rok.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2024-02-09 19:30:15
Komentarze
 
Polityka Prywatności