Numer oferty: StPr/24/0089
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kraszewskiego 13A, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń, zasiłków, ZUS, Urząd Skarbowy i pracowników, prowadzenie dokumentacji RODO, prowadzenie dokumentacji w programie Vulcan, wpisywanie danych do Systemu Informacji Oświatowej, przyjmowanie kleintów PPP, przepisywanie i redagowanie pism, rejestracja wizyt, ewidencja pism przychodzących i wychodzących, obsługa poczty, prowadzenie rejestru umów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie branżowe, ekonomiczne, kierunek: finanse i rachunkowość
Uprawnienia:
- obsługa programu komputerowego Vulcan Optivum
- znajomość programu Płatnik
- bardzo dobra znajomość programu Excel
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, bankowość, rachunkowość
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: mile widziane doświadczenie zawodowe
znajomość zasad funkcjonowania Poradni psychologiczno-pedagogicznej, Kodeksu Pracy, Prawa Oświatowego, Karty Nauczyciela
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Cieszynie
NIP: 5482660624
REGON: 243007123
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kraszewskiego 13A, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Krótki
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV + List motywacyjny DOSTARCZYĆ OSOBIŚCIE DO 14.02.2024 R.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7:00-15:00