Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-02-05

Stanowisko ds. oświatowych - Suchożebry, mazowieckie

Data dodania: 2024-01-23
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Pracodawca: Urząd Gminy Suchożebry
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/0161

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, przekształcaniem bądź likwidacją placówek oświatowych. Przeprowadzanie procedur konkursowych na stanowiska dyrektorów, oraz procedur związanych z przedłużaniem kadencji dyrektorów i odwoływaniem ze stanowiska. Nadzór nad działalnością gminnych placówek oświatowych. Współpraca z organem prowadzącym nadzór pedagogiczny oraz oświatowymi związkami zawodowymi. Organizacja i przeprowadzanie procedury awansu zawodowego nauczycieli na stopień awansu nauczyciela mianowanego. Prowadzenie ewidencji niepublicznych szkół i placówek oświatowych. Organizacja postępowania w zakresie rekrutacji do szkół i przedszkoli. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nagród Wójta dla nauczycieli i dyrektorów. Przygotowywanie projektów uchwał w sprawach wynagradzania nauczycieli i organizacji pracy placówek oświatowych. Sporządzanie sprawozdań i analiz zbiorczych z zakresu oświaty. Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem kosztów dojazdu dzieci niepełnosprawnych do szkół. Prowadzenie spraw w zakresie przyznawania stypendiów motywacyjnych dla uczniów z terenu gminy. Prowadzenie spraw związanych z dotacjami oświatowymi. Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników. Organizowanie dowozów dzieci i młodzieży z terenu Gminy do ośrodków szkolnowychowawczych, ośrodków rehabilitacyjno- edukacyjno- wychowawczych. Dokonywanie zakupów sprzętu komputerowego, programów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Prowadzenie spraw związanych z konserwacją i eksploatacją urządzeń i sprzętu biurowego. Administrowanie stroną internetową Gminy i Biuletynem Informacji Publicznej. Wykonywanie obowiązków administratora systemów informatycznych. Przygotowanie wystąpień i życzeń okolicznościowych. Inicjowanie i organizowanie różnych form promocji Gminy i współdziałanie w tym zakresie z jednostkami organizacyjnymi Gminy. Opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjnych o Gminie. Planowanie i realizacja przedsięwzięć związanych z promocją Gminy. Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem i rozwijaniem kontaktów Gminy z właściwymi organami innych państw oraz międzynarodowych organizacji rządowych i pozarządowych mające na celu nawiązanie i utrzymanie partnerskiej współpracy zagranicznej. Współpraca z IODO.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2024
Data zakończenia: 31.07.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zostanie ustalone indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji zawodowych wybranego kandydata, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: wyższy urzędnik samorządowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wymagania niezbędne - roczny staż pracy, znajomość przepisów prawnych, w tym w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, instrukcji kancelaryjnej, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, o systemie oświaty, Prawo Oświatowe, Karta Nauczyciela, o systemie informacji oświatowej, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, aktów wykonawczych do tych ustaw. Pozostałe wymagania dostepne -
https://bip.suchozebry.pl/wiadomosci/509/wiadomosc/731032/ogloszenie_o_naborze_kandydatow_do_pracy_na_stanowisko_ds_oswiat

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Suchożebry
NIP: 8211671480
REGON: 000548376
Adres www: www.suchozebry.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Edyta Sierzpowska
Nr telefonu: 25 631 45 07
E-mail: gmina@suchozebry.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty -
https://bip.suchozebry.pl/wiadomosci/509/wiadomosc/731032/ogloszenie_o_naborze_kandydatow_do_pracy_na_stanowisko_ds_oswiat
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór do pracy na stanowisko pracy ds. oświatowych" należy składać w siedzibie Urzędu Gminy w Suchożebrach ul. Aleksandry Ogińskiej I l w pokoju nr 7 (sekretariat) w terminie do dnia 5 lutego 2024 r. (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Gminy)
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane.

data ostatniej modyfikacji: 2024-02-02 23:15:15
Komentarze
 
Polityka Prywatności