Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-02-05

Stanowisko ds. inwestycji - Suchożebry, mazowieckie

Data dodania: 2024-01-23
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Pracodawca: Urząd Gminy Suchożebry
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne

Numer oferty: StPr/24/0160

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykonywanie zadań z zakresu geodezji: prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości, przygotowanie postanowień o wszczęciu postępowań rozgraniczających, analiza i kontrola dokumentacji rozgraniczeniowej, przygotowywanie odpowiednich decyzji rozgraniczeniowych, przesyłanie dokumentacji wraz z opinią do organów wyższej instancji i sądów. Wykonywanie zadań z zakresu podziału gruntów: analiza i ocena przedłożonych do zatwierdzenia operatów pomiarowych, przygotowywanie postanowień opiniujących podział działki, przygotowywanie decyzji zatwierdzającej podziały i przekazywanie kompletu dokumentów do zmian w ewidencji gruntów. Nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach sołectw oraz w ramach Funduszu Sołeckiego. Zarządzanie kontem Platformy Elektronicznego Fakturowania. Odbieranie od wykonawcy ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesłanych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania. Prowadzenie rejestru zleceń i umów Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2024
Data zakończenia: 31.07.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zostanie ustalone indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji zawodowych wybranego kandydata, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: wyższy urzędnik samorządowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, techniczne
Uprawnienia:
  • obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: Budownictwo, Administracja lub w trakcie studiów
Uprawnienia:
  • prawo jazdy kat. B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wymagania niezbędne - umiejętność oceny zjawisk lub rozwiązań technicznych, w tym dokumentacji projektowej i robót budowalnych, znajomość przepisów i praktycznego stosowania ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych do ustawy, znajomość przepisów prawa w zakresie: zamówień publicznych, ochrony danych osobowych i dostępu do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, posiadanie obywatelstwa polskiego, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. W przypadku zatrudnienia konieczne jest złożenie oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny. Pozostałe szczegóły oferty dostepne - https://bip.suchozebry.pl/wiadomosci/509/wiadomosc/731025/ogloszenie_o_naborze_kandydatow_do_pracy_na_stanowisko_ds_inwest

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Suchożebry
NIP: 8211671480
REGON: 000548376
Adres www: www.suchozebry.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Edyta Sierzpowska
Nr telefonu: 25 631 45 07
E-mail: gmina@suchozebry.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty -
https://bip.suchozebry.pl/wiadomosci/509/wiadomosc/731025/ogloszenie_o_naborze_kandydatow_do_pracy_na_stanowisko_ds_inwest
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór do pracy na stanowisko pracy ds. inwestycii" należy składać w siedzibie Urzędu Gminy w Suchożebrach ul. Aleksandry Ogińskiej 11 w pokoju nr 7 (sekretariat) w terminie do dnia 5 lutego 2024 r. (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Gminy)
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane.

data ostatniej modyfikacji: 2024-02-02 23:15:15
Komentarze
 
Polityka Prywatności