Numer oferty: StPr/24/0060
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kierowanie pracą Wydziału KOmunikacji w razie nieobecności Naczelnika, bieżące nadzorowanie i koordynowanie pracy na sali obsługi bezpośredniej w zakresie rejestracji pojazdów, prowadzenie bieżących spraw związanych z realizacją budżetu Wydziału
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2024
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 do 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Administracja, Prawo
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wymagane minimum 5 lata stażu pracy w administracji publicznej, obsługa komputera, wykształcenie prawo i/lub administracja, szczegółowe informacje w ogłoszeniu o naborze na stronie: www.bip.tarnogorski.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH
NIP: 6452163376
REGON: 276285460
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Hanna Wyszyńska
Nr telefonu: 323813724
E-mail: kadry@tgpowiat.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje w ogłoszeniu o naborze na stronie: www.bip.tarnogorski.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon