Numer oferty: StPr/24/0017
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: BRZOZOWA 108, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do baz policyjnych oraz ich weryfikacjas.
Archiwizacja dokumentów.
Przetwarzanie danych w zbiorach osobowych.
Wykonywanie sprawozdań oraz ze
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
Opis wynagrodzenia: +wysługa lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik administracji*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Grójcu
NIP: 7962234609
REGON: 670897379
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: BRZOZOWA 108, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agata Korczak
Nr telefonu: 0477026256, 7026242
E-mail: agata.korczak@ra.policja.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Skierowanie do pracy z PUP. Dokumety do rekrutacji: życiorys i list motywacyjny, oświadczenie kandydata w wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych-RODO do pobrania ze strony bip.grojec.kpp.policja.gov.pl- w zakładce praca służba cywilna), oświadczenie lustracyjne,kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy. Oświadczenie musi być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą. Dokumenty nie podlegają zwrotowi.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon