Data dodania: 2024-01-11
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, turecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Numer oferty: StPr/24/0112
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Koninko, powiat: poznański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: zapewnienie możliwie najwyższego poziomu obsługi klienta w języku tureckim, względnie w języku perskim, poprzez wielokanałową komunikację oraz zaangażowanie w rozwiązywanie potencjalnych i rzeczywistych problemów w trakcie realizacji zleceń; bieżąca obsługa zagranicznych klientów spółki w języku tureckim, względnie perskim, zapewnienie sprawnej komunikacji wewnętrznej w celu dostarczenia klientom dokładnej i terminowej informacji, dbanie o poprawne, terminowe wprowadzanie danych do systemów, wprowadzanie danych do systemu magazynowego WMS oraz weryfikacja ich poprawności, kontrola stanów i przepływów magazynowych oraz prowadzenie raportów, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, aktywna współpraca z pozostałymi działami spółki
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2024
Data zakończenia: 31.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: opiekun klienta
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- turecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia:
- umiejętność analitycznego myślenia
- obsługa komputera MS OFFICE
- odporność na stres
- umiejętność prowadzenia negocjacji
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejętności interpersonalne
- decyzyjność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 3-5 letnie doświadczenie w obsłudze klientów z Bliskiego Wschodu z obszaru logistyki magazynowej, umiejętność obsługi programu G-suite, łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji, umiejętność rozwiązywania problemów, chęć rozwoju osobistego i zdobywania nowych doświadczeń; mile widziana znajomość języka perskiego
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Fundowicz
Nr telefonu: 618345678
E-mail: k.fundowicz@poznan.praca.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV