Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-02-02

Starszy operator urządzeń przygotowania danych - Sztum, pomorskie

Data dodania: 2024-01-11
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu
Pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji /Komenda Powiatowa Policji w Sztumie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/0014

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Sienkiewicza 7, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Prowadzenie i składanie akt w KPP w Sztumie
- Udostępnianie materiałów oraz udzielanie informacji na podstawie zasobu składnicy upoważnionym osobom i instytucjom
- Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej kat. "B", "BE" "Be"
- Prowadzenie rejestrów zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Obsługa sekretariatu w zastępstwie nieobecności pracownika sekretariatu
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.02.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca w godzinach 7.30-15.30
Wynagrodzenie zasadnicze 4242,00 zł brutto + premia regulaminowa 1% + dodatek
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: archiwista
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • komunikatywność
  • obsługa komputera
  • praca w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej min. 3 miesiące

Wymagania pożądane:
- Wysoka kultura osobista
- Znajomość przepisów i aktów prawnych. Zarządzenie nr 920 Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i formwykonywania zadań w zakresie działóalności archiwalnej w Policji z późn. zmianami

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji /Komenda Powiatowa Policji w Sztumie
NIP: 5830010088
REGON: 191236094
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sienkiewicza 7, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewa Gilecka
Nr telefonu: 477435681
E-mail: sekretariat.sztum@gd.policja.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie kakandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r do dnia 31 lipca 1990 r kandydatka/kandydant nie pracował/pracowała, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwapaństwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 pażdziernika 2006 o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r lub później
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

data ostatniej modyfikacji: 2024-02-01 19:30:11
Komentarze
 
Polityka Prywatności