Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2024-01-16

Kierownika zespołu rodzinnej pieczy zastępczej - Wejherowo, pomorskie

Data dodania: 2024-01-03
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: pedagogika, psychologia, praca socjalna, zarządzanie

Numer oferty: StPr/24/0002

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -Kierowanie i nadzór nad pracami Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej,
-zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania Zespołu,
-ustalenie zadań dla poszczególnych stanowisk pracy i nadzór nad prawidłowym, terminowym i zgodnym z prawem ich wykonywaniem,
-zapewnienie właściwego podziału pracy pomiędzy stanowiskami pracy,
-nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników dyscypliny pracy oraz przestrzeganiem przepisów o ochronie danych osobowych,
-nadzór nad planowaniem i realizacją pracy podległych pracowników w systemie zdalnym,
-dokonywanie okresowych ocen pracowników zespołu i poszczególnych stanowisk pracy,
-nadzorowanie i koordynowanie pracy koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej
w Zespole ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej,
-przeprowadzenie kontroli wewnętrznej w Zespole,
-udział w zespołach ds. okresowej oceny sytuacji dziecka wg. potrzeb,
-prowadzenie spraw dotyczących naboru i kwalifikacji kandydatów do
pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej, zawodowej, prowadzących rodzinny dom dziecka oraz dyrektorów placówek opiekuńczo wychowawczych typu rodzinnego,
-organizowanie szkoleń dla kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej, zawodowej, prowadzonych rodzinny dom dziecka i dyrektorów placówek opiekuńczo wychowawczych typu rodzinnego oraz spraw dotyczących ich kwalifikacji,
-prowadzenie spraw dotyczących szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze spokrewnione,
-monitorowanie potrzeb rodzin zastępczych w zakresie wsparcia specjalistycznego w tym pedagogicznego,
-organizowanie wsparcia specjalistycznego dla rodzin zastępczych i dzieci w nich przebywających,
-organizacja i nadzór nad systemem informatycznym w zespole w tym bazy danych
i programu POMOST,
-opracowanie planu szkoleń dla pracowników Zespołu w celu podniesienia ich kwalifikacji i wnioskowanie do Dyrektora PCPR o udział w szkoleniach dla pracowników
-inicjowanie działań skutkujących usprawnieniem lub konieczną zmianą pracy nadzorowanej komórki,
-przygotowywanie dla Dyrektora sprawozdań i zestawień statystycznych z zakresu działań Zespołu,
-opracowanie zbiorczego sprawozdania z pracy koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej oraz z efektów pracy organizatora rodzinnej pieczy zastępczej,
-występowanie do Dyrektora z wnioskiem i propozycjami wspierającymi pracę koordynatorów,
-opracowywanie i realizowanie Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej,
-współudział w tworzeniu Powiatowej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych
-współpraca ze środowiskiem lokalnym w szczególności z ośrodkami pomocy społecznej, sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, kościołami i związkami wyznaniowymi oraz organizacjami pozarządowymi
-podpisywanie lub parafowanie korespondencji wychodzącej, zgodnie z udzielonymi pełnomocnictwami,
-przygotowywanie dla Dyrektora sprawozdań i zestawień statystycznych z zakresu działań na zajmowanym stanowisku,
-współpraca z Zespołem ds. Świadczeń, Zespołem Interwencji Kryzysowej oraz Finansowo- Księgowym, Zespołem Organizacyjnym, Zespołem PON,
-przestrzeganie przepisów prawa, wewnętrznych zarządzeń i regulaminów obowiązujących w PCPR dotyczących zajmowanego stanowiska,
-wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków,
-nadzór nad powierzonym mieniem.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 17.01.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 900 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek funkcyjny
+ dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: pedagogika, psychologia, praca socjalna, zarządzanie

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:

Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, praca socjalna, zarządzanie.
Min. 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej, w instytucjach pieczy zastępczej.
Osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona lub ograniczona.
Wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu wykonawczego.
Nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
z dostępem ograniczonym.
Znajomość przepisów z zakresu:
ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
ustawy o pomocy społecznej,
ustawy o samorządzie powiatowym,
rozporządzenia o ochronie danych osobowych,
kodeksu postępowania administracyjnego,
kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.

2. Wymagania dodatkowe:

doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
umiejętność sprawnej organizacji pracy i skutecznego komunikowania się,
umiejętność pracy w zespole,
odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność,
bardzo dobra obsługa komputera: pakietów biurowych (WORD, EXCEL), poczty elektronicznej,
dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
umiejętność interpretowania przepisów,
umiejętność pracy pod presją czasu,
kreatywność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
NIP: 5881849725
REGON: 191687460
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 58 672-40-63 w. 43
E-mail: kancelaria@pcprwejherowo.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Aplikacje do 30.06.2023 r.

1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie tj. dyplomy, świadectwa,
zaświadczenia o ukończeniu kursów, certyfikaty itp.,
4) kserokopie dokumentów poświadczających przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy),
5) dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
6) kwestionariusz zgodnie z zał. do ogłoszenia
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2024-01-15 19:30:12
Komentarze
 
Polityka Prywatności