Numer oferty: StPr/23/1332
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Górna 29C, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Główny zakres obowiązków:
Prowadzenie administracji kadrowej : prowadzenie akt osobowych, sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji z zakresu stosunku pracy i związanej z przebiegiem zatrudnienia pracowników klientów biura
Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców klientów biura
Kontrolowanie terminowości badań lekarskich oraz okresowych szkoleń BHP
Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS
Dodatkowo :
kontrola merytoryczna dokumentów
wprowadzenie dokumentów do programu księgowego
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 08.01.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 400 PLN
Opis wynagrodzenia: praca od poniedziałku do piątku 7:00-16:00
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- znajomość programu Płatnik
- dobra obsługa komputera
- Prowadzenie kadr i płac
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : Wszystkie zadanie wykonywane przy pełnym wsparciu i pod nadzorem pracodawcy.
[Umiejętność 1] : Znajomość Prawa Pracy i przepisów ZUS
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: CEDRUS AGNIESZKA BARTEK
NIP: 5481186847
REGON: 072275465
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Górna 29C, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Bartek
Nr telefonu: 512317486
E-mail: biurocedrus@gmail.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail