Numer oferty: StPr/23/0355
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Graniczna 4, 96-321 Słubica B, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi. Koordynowanie i obsługa dokumentów działu. Wsparcie w zakresie kompleksowej obsługi zamówień.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Min. 1 rok doświadczenia w obszarze sprzedaży lub logistyki. Znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point). Otwartość. Skrupulatność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: CANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 1180028608
REGON: 01549569400000
Krótki opis działalności gospodarczej: produkcja i sprzedaż
Adres www: https://canpolbabies.com/pl_PL
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Graniczna 4, 96-321 Słubica B, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Aleksandra Ziętek
E-mail: kariera@canpolbabies.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail