Data dodania: 2023-12-20
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
Znajomość języków: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Numer oferty: StPr/23/0940
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów (bezpośrednia, telefoniczna, e-mail oraz media społecznościowe), rezerwacje zabiegów, sprzedaż usług oraz produktów przy pomocy oprogramowania POS.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 21.12.2023
Data zakończenia: 19.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: recepcjonista
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
- średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi przeglądarki internetowej oraz narzędzi pakietu Office, umiejętność obsługi kilenta i pracy w zespole, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Mile widziane: doświadczenie zawodowe oraz prawo jazdy kat. B.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Dmowskiego 8, 37-450 Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Renata Iskra
Nr telefonu: 156433791
E-mail: riskra@pupstalowawola.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Należy zgłosić się osobiście do swojego doradcy klienta po odbiór skierowania do pracy