Numer oferty: StPr/23/1173
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rynek 18, 42-470 Siewierz, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu, kadry-płace,kontakt z klientami obsługa, wykonywanie maili, kontakt z gośćmi restauracji, oprawa graficzna ofert.
Praca od poniedziałku do piątku, od 08:00 do 16:00. Umowa o pracę na okres próbny na 3 miesiące.
Pracodawca przewiduje premie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 14.12.2023
Wynagrodzenie brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- brak lub niepełne podstawowe
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie kandydatów dowolne. Komunikatywność, dobra umiejętność obsługi komputera, mile widziana umiejętność prowadzenia kadr i płac.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Olimpus" JOANNA CYGAN
NIP: 6491001531
REGON: 272256326
Krótki opis działalności gospodarczej: Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 18, 42-470 Siewierz, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 539 322 957
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - I kontakt koniecznie telefoniczny: 539 322 957 w godzinach 08:00 - 16:00