Numer oferty: StPr/23/0740
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Brzozowa 22, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej
- Obsługa PPK
- Przygotowywanie sprawozdań do GUS i PFRON
- Przygotowywanie miesięcznych list płac i rozliczeń z ZUS, jak również rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS i wykonywanie czynności z obszaru ubezpieczeń społecznych
- Przygotowywanie i wysyłka deklaracji ZUS i PIT
- Wydawanie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu oraz innych dokumentów, związanych z obszarem kadrowo-płacowym
- Monitorowanie i aktualizacja przepisów prawa dotyczących zatrudnienia, płac oraz prawa pracy
- Udzielanie klientom biura oraz ich pracownikom informacji dotyczących kwestii kadrowo-płacowych
- Współpraca z działem księgowym (stacjonarnym) w zakresie koordynacji działań związanych z zatrudnieniem i płacami
- Realizacja innych zadanych przez przełożonego obowiązków z zakresu kadrowo-płacowego
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - Doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac minimum 1-2 lata;
- Znajomości przepisów z dziedziny prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych;
- Umiejętność naliczania wynagrodzenia i wyliczania zasiłków społecznych;
- Inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
- Obsługa komputera (preferowana znajomość oprogramowania Insert, Optima);
- Komunikatywność;
- Kultura wypowiedzi w komunikacji z klientami indywidualnymi
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: HIBNER CONSULTING Magdalena HIBNER
NIP: 7421440823
REGON: 280373630
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Brzozowa 22, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Hibner
Nr telefonu: 602 865 409
E-mail: maghibner@gmail.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon