Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-12-18

Referent ds. obsługi klienta - Lubliniec, śląskie

Data dodania: 2023-12-11
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Pracodawca: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych w Lublińcu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/23/0665

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Spokojna 2, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -Przygotowanie, zawieranie i aktualizowanie umów z odbiorcami usług.
-Tworzenie i aktualizowanie ewidencji zbiorów danych dotyczących odbiorców usług.
-Kontrola nad właściwym rozliczeniem za usługi świadczone przez zakład.
-Wystawianie faktur za usługi świadczone przez zakład.
-Udzielanie interesantom informacji dotyczących działalności przez zakład w zakresie posiadanych kompetencji.
-Prowadzenie korespondencji z klientami.
-Obsługa oprogramowania i urządzeń koniecznych do prawidłowego funkcjonowania działu.
-Współpraca z inkasentami i bieżące rozwiązanie zgłaszanych problemów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w Zakładzie Wodociągów i Usług Komunalnych w Lublińcu, ul. Spokojna 2 lub przesłać pocztą na adres: ZWiUK z dopiskiem "Nabór na stanowisko referent ds. obsługi klienta" w terminie do dnia 18.12.2023r. (decyduje data wpływu do zakładu). WYMAGANE DOKUMENTY SĄ DO POBRANIA NA STRONIE: ZWIUK (zakładka praca), link do strony: https://zwiuk.eu/praca

Rodzaj umowy:
I umowa na okres próbny;
II umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Kierunek/ specjalność: preferowany informatyczny.
Doświadczenie zawodowe: w obszarze obsługi klienta min. 1 rok.
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programów MS Office ( w tym Excel, Word), serwisu eBOK , poczty elektronicznej. Rozwiązanie trudności związanych z działaniem systemów informatycznych. Dysponowanie kompetencjami informatycznymi. Umiejętność utrzymania pozytywnych relacji z klientami, przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły. Wysoka kultura osobista. Duża odporność na stres. Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia. Zdolność pracy w zespole, otwartość i komunikatywność. Umiejętność rozwiązywania problemów, budowania i utrzymania dobrych relacji ze współpracownikami. Zaangażowanie w wykonywaną pracę, sumienność, dokładność, dbałość o szczegóły.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych w Lublińcu
NIP: 5751006135
REGON: 150144837
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Spokojna 2, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Krzysztof Wiśniowski
Nr telefonu: (034) 351 40 16
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, WYMAGANE DOKUMENTY SĄ DO POBRANIA NA STRONIE: ZWIUK (zakładka praca), link do strony: https://zwiuk.eu/praca
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w Zakładzie Wodociągów i Usług Komunalnych w Lublińcu, ul. Spokojna 2 lub przesłać pocztą na adres: ZWiUK z dopiskiem "Nabór na stanowisko referent ds. obsługi klienta" w terminie do dnia 18.12.2023r. (decyduje data wpływu do zakładu)., Godziny : 7:00-15:00

data ostatniej modyfikacji: 2023-12-15 19:30:16
Komentarze
 
Polityka Prywatności