Numer oferty: StPr/23/1090
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Miodowa 33, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: wprowadzanie - import dokumentów do systemu finansowo-księgowych, analiza kont i ewidencji pomocniczych, sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, uzgodnienia rachunków z klientem, sporządzanie list płac, import danych do systemu PŁATNIK, wysyłka deklaracji ZUS
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2023
Data zakończenia: 19.08.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, rachunkowość
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość programów księgowych, płacowych i systemu PŁATNIK, prawo jazdy kat B, doświadczenie na wskazanym stanowisku min. 5 lat
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Kancelaria Rachunkowości DITMER Sp. z o.o.
NIP: 6492096551
REGON: 277701446
Krótki opis działalności gospodarczej: działalność rachunkowo-księgowa;doradztwo podatkowe
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Miodowa 33, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Ditmer
Nr telefonu: 608 502 653
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt z pracodawcą po wcześniejszej weryfikacji i wydaniu skierowania przez doradcę klienta w PUP
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Kontakt z pracodawcą po wcześniejszej weryfikacji i wydaniu skierowania przez doradcę klienta w PUP