Numer oferty: StPr/23/0716
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Inżynierska 32, 96-500 Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników;
- Kontrola i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym;
- Kontrola terminowości szkoleń BHP i okresowych badań lekarskich;
- Obsługa programu Płatnik (zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników);
- Wystawianie zaświadczeń kadrowych dla pracowników;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 11.12.2023
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : Umiejętność pracy z dużą ilością danych, Samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie, Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność
[Umiejętność 1] : Bardzo dobra znajomość komputera, w szczególności programu Exel, Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
[Inne] : Mile widziane:
• Doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku oraz chęć dalszego rozwoju w obszarze kadrowo-płacowym;
• Znajomość programów: Płatnik i Comarch Optima;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Energop Sp.Z.o.o
NIP: 8371655490
REGON: 015491839
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Inżynierska 32, 96-500 Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Izabela Kalwarczyk
Nr telefonu: 693132136
E-mail: kariera@energop.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail