Numer oferty: StPr/23/1225
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa komputera i pakietu MS Office, rozliczanie ewidencj czasu pracy pracowników, sporządzanie dokumentacji kadrowo-płacowej przy wykorzystaiu oprogramowania Enova 365, bezpośredni kontakt telefoniczny lub mailowy z pracownikami tymczasowymi
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 09.11.2023
Data zakończenia: 30.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja lub HR lub Kadry i płace
- średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
- umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: doświadczenie na stanowisku administarcyjnym (min. 3 m-ce), umiejetności organizacyjne i interpersonalne, umiejętność pracy pod presją czasu,
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Andersa 2, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Najdek
Nr telefonu: 76 7225231
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie z PUP + cv