Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-11-02

Asystent rodziny - Olkusz, małopolskie

Data dodania: 2023-10-19
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Pracodawca: OPS Olkusz
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/23/0885

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Al. 1000 Lecia 15c, 32-300 Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2023
Data zakończenia: 31.01.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystent rodziny
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe: pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna lub wykształcenie wyższe uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany min. roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres prgramowy szkolenia określony na podstawie art.12 ust.3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej lub wykształcenie średnie i szkoleniez zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentowany 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną
-znajomość regulacji prawnych z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wychowanie w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi oraz narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy o pomocy społecznej, kodeks rodzinny i opiekuńczy, KPA,
- znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
- umiejętnośc pracy z klientem trudnym, odporność na stres,
- wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
- znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność współpracy z innymi instytucjami,
- samodzielność w działaniu, kreatywność,
- umiejętność pracy w grupie,
- nieposzlakowana opinia

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: OPS Olkusz
NIP: 6371063825
REGON: 003448994
Krótki opis działalności gospodarczej: pomoc społeczna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Al. 1000 Lecia 15c, 32-300 Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Karolina Barczyk
Nr telefonu: 326110011
E-mail: k.barczyk@ops.olkusz.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2023-10-24 23:15:22
Komentarze
 
Polityka Prywatności