Numer oferty: StPr/23/0474
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sienkiewicza 7, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie akt osobowych policjantów i pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
Sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwolnieniem pracowników Policji oraz dokumentacji emerytalnej funkcjonariuszy
Przygotowywanie projektów rozkazów i decyzji Komendanta
Sporządzanie wniosków awansowych funkcjonariuszy na wyższe stopnie służbowe, medale i odznaczenia państwowe
Sporządzanie okresowych analiz i sprawozdań
Realizacja przedsięwzięć mających na celu doskonalenie struktur organizacyjnych funkcjonowania komórek organizacyjnych Komendy tj. rozkazy organizacyjne, regulaminy, etaty
Zagadnienia związane z doskonaleniem zawodowym policjantów m.in. opracowywanie planu szkoleń, organizowanie i nadzorowanie szkoleń w ramach grup szkoleniowych
Koordynowanie budżetu Komendy w ramach grupy 8-szkolenie i wychowanie
wykonywanie zadań z zakresu medycyny pracy w Komendzie i prowadzenie dokumentacji, w tym zakresie
Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie przygotowań obronnych
Archiwizowanie dokumentów zakończonych i przekazywanie ich do składnicy akt Komendy Powiatowej Policji w Sztumie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 022,32 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze + dodatek z tytułu wysługi lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Znajomość prawa pracy i prawa administracyjnego
Umiejętność w zarządzaniu zasobami ludzkimi
WYMAGANIA POŻĄDANE:
Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku ds. kadr
Umiejętność pracy w zespole
Samodzielność, komunikatywność
Wysoka kultura osobista
Znajomość przepisów i aktów prawnych/ ustawa o Policji, ochronie informacji niejawnych
Samodzielne i szybkie podejmowanie decyzji
Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji /Komenda Powiatowa Policji w Sztumie
NIP: 5830010088
REGON: 191236094
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sienkiewicza 7, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewa Gilecka
Nr telefonu: 477435681
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny
Kopie dokumentó potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Oświadczenie , że w okresie od dnia 22 lipca 1944 do dnia 31 lipca 1990 r.kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełniła/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/ była współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006 r o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezppieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
Dokumenty należy przesłać na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Sztumie
ul. Sienkiewicza 7
82-400 Sztum
lub dostarczyć osobiście do KPP w Sztumie w terminie do 8 listopada 2023
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon