Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-10-31

Główny księgowy - Barczewo, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2023-10-17
Dodane przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Pracodawca: Miejski Zespół Oświaty i Zdrowia w Barczewie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne

Numer oferty: StPr/23/0950

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1)Prowadzi bezpośredni nadzór i kontrolę nad prawidłowym przebiegiem prowadzenia rachunkowości Miejskiego Zespołu Oświaty i Zdrowia oraz jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Nadzór i kontrola nad obsługą finansowo-księgową wg zasad polegających na:
a)zorganizowaniu sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontroli dokumentów w sposób zapewniający:
- właściwy przebieg operacji gospodarczych: szkół podstawowych, zespołu szkolno - przedszkolnego, zespołu szkół oraz przedszkola miejskiego i żłobka,
- sporządzaniu kalkulacji wynikowych kosztów wykonywanych zadań oraz sprawozdawczości finansowej,
b)bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości oraz sporządzaniu kalkulacji wynikowej kosztów zadań i sprawozdawczości finansowej, w sposób umożliwiający:
- terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,
- terminowe i prawidłowe rozliczanie osób majątkowo odpowiedzialnych za mienie będące w zarządzie jednostki,
- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,
- prawidłowe i terminowe dokonywanie operacji finansowych dotyczących wypłaty wynagrodzeń i innych świadczeń,
c)nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości, wykonywanych przez poszczególne jednostki nie bilansujące się samodzielnie,
2)Prowadzenie rachunkowości oraz gospodarki finansowej jednostek zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami Miejskiego Zespołu Oświaty i Zdrowia oraz jednostek obsługiwanych, polegające na:
a)wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji MZOIZ,
b)zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez MZOIZ,
c)przestrzegania zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
d)zapewnieniu terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań,
3)Prowadzenie ksiąg rachunkowych rzetelnie, bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco jednostki budżetowej Miejski Zespół Oświaty i Zdrowia w Barczewie:
a)sporządzanie bilansu otwarcia
b)systematyczna kontrola i uzgadnianie obrotów i sald kont syntetycznych,
c)sporządzanie na koniec okresu sprawozdawczego zestawienia obrotów i sald,
d)otwieranie i zamykanie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
4)Analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji MZOIZ,
5) Terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych wymaganych przez jednostkę nadrzędną oraz sporządzanie innych sprawozdań na potrzeby wewnętrzne jednostki,
6)Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych,
7)Dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego dla MZOIZ oraz jednostek obsługiwanych,
8)Dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
9)Opracowywanie planów finansowych obsługiwanych jednostek oraz zmian planów w toku realizacji,
10) Dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej:
a)wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
b)wstępnej i bieżącej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych obowiązków,
c)wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania planów finansowych jednostek oraz ich zmian,
d) następnej kontroli operacji gospodarczych jednostek stanowiących przedmiot księgowań,
11) Kierowanie pracą podległych pracowników,
12)Bezpośredni nadzór i organizacja pracy podległych pracowników oraz komórek organizacyjnych MZOIZ podległych bezpośrednio głównemu księgowemu.
13)Nadzór nad sporządzaniem poleceń przelewu na rzecz kontrahentów, przekazywanie dochodów do organu prowadzącego.
14) Sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową gminnych jednostek budżetowych,
15)Nadzór nad terminową ewidencją księgową i finansową operacji gospodarczych na kontach jednostek obsługiwanych.
16) Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych, wydawanych przez dyrektora Miejskiego Zespołu Oświaty i Zdrowia dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności:
a)zakładowego planu kont,
b)obiegu dokumentów (dowodów księgowych),
c)zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
17) Wstępne kontrolowanie legalności dokumentów dotyczących wykonania budżetu oraz jego zmian i ich analiz,
18)Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora jednostki w sprawach finansowych,
19) Sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych, zestawień, analiz finansowych,
20)Przeprowadzanie bieżącej analizy z zakresu wykonywania planu dochodów i wydatków,
21)Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych, w zakresie przygotowywania przez nich planów oraz zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych.
22) Opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiza,
23) Występowanie do dyrektora MZOIZ z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli określonych zagadnień, które nie leżą w zakresie działu finansowo-księgowego.
24)Należyte przechowywanie i zabezpieczenie oraz archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych,
25)Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
26)Współpraca w zakresie realizacji powierzonych zadań oraz zadań zleconych przez Dyrektora MZOIZ
27)Wykonywanie innych niewymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
28)Nadzór nad terminową ewidencją księgową i finansową operacji gospodarczych
na kontach jednostek obsługiwanych,
29)Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora jednostki w sprawach finansowych,
30)Nadzór finansowy nad realizacją systemowych projektów współfinansowanych z funduszu Unii Europejskiej oraz innych środków zewnętrznych,
31)Współdziałanie ze Skarbnikiem Miasta w zakresie polityki budżetowej placówek oświatowych i żłobka,
32)Nadzór nad prawidłowym naliczaniem dotacji dla niepublicznych placówek oświatowych:
a) Niepubliczny Zespół Szkół i Placówek w Lamkowie,
b) Niepubliczny Zespół Szkół i Placówek w Wipsowie,
c) Niepubliczny Zespół Szkól i Placówek w Ramsowie,
d) Niepubliczny Zespół Szkół i Placówek w Kronowie,
33) Dokonywanie kontrasygnaty czynności powodujących powstawanie zobowiązań pieniężnych.
34) Dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej:
a) wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
b)wstępnej i bieżącej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych obowiązków,
c)wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania planów finansowych jednostek oraz ich zmian,
d)następnej kontroli operacji gospodarczych jednostek stanowiących przedmiot księgowań.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2023
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie od 6000 zł brutto zasadnicze+750zł dodatek funkcyjny+staż za wysługę lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: główny księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania pracodawcy: minimum śerdnie ekonomiczne wykształcenie oraz 3 letni staż pracy w księgowości.
godziny pracy pn 8-16, wt -pt 7-15
Dokumenty aplikacyjne nalezy składać zgodnie z ogłoszonym konkursem zamieszczonym na stronie www.bib.mzoizbarczewo.pl
pierwsza umowa na rok - zatrudnienie od 01.12.2023, docelowo umowa na czas nieokreślony

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Miejski Zespół Oświaty i Zdrowia w Barczewie
NIP: 7392791418
REGON: 510409059
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Barbara Szałaj
Nr telefonu: 895148346 wew.96
E-mail: dyrektor-mzoiz@barczewo.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne nalezy składać zgodnie z ogłoszonym konkursem zamieszczonym na stronie www.bib.mzoizbarczewo.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

data ostatniej modyfikacji: 2023-10-24 23:15:21
Komentarze
 
Polityka Prywatności