Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-10-20

starszy technik ds. kadr - Grójec, mazowieckie

Data dodania: 2023-10-13
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Grójcu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/23/0812

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: BRZOZOWA 108, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -Przygotowanie dokumentacji związanej z podjęciem, przebiegiem pracy oraz zwalnianiem pracownikiem Policji.
- Prowadzenie akt osobowych policjantów,
- Sporządzanie wniosków,
- Sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań do PEFRON,
- Obsługa programu SWOP KADRA,
- Sporządzanie wniosków i upoważnień do SWOP,
- Sporządzanie skierowań na badania lekarskie wstępne, okresowe i kontrolne pracowników Policji oraz policjantów,
- Sporządzanie wniosków i skierowań na badania komisji lekarskich
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 21.10.2023
Wynagrodzenie brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia: +wysługa lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • Obsługa komputera

Wymagania pożądane

Zawody:
  • Pozostali pracownicy działów kadr

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: rok stażu pracy w obsłudze biurowej

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Grójcu
NIP: 7962234609
REGON: 670897379
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: BRZOZOWA 108, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agata Korczak
Nr telefonu: 0477026256, 7026242
E-mail: anna.piekut@ra.policja.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Skierowanie do pracy z PUP. Dokumety do rekrutacji: życiorys i list motywacyjny, oświadczenie kandydata w wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych-RODO do pobrania ze strony bip.grojec.kpp.policja.gov.pl- w zakładce praca służba cywilna), kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy. Oświadczenie musi być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą. Dokumenty nie podlegają zwrotowi.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

data ostatniej modyfikacji: 2023-10-23 23:15:20
Komentarze
 
Polityka Prywatności