Numer oferty: StPr/23/1716
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pełna treść ogłoszenia: https://pcprwejherowo.pl/poszukujemy-specjalisty-do-zespolu-kontroli-zarzadczej/
1. Identyfikowanie ryzyka poszczególnych zespołów w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie.
2. Przeprowadzanie kontroli zarządczej w Centrum.
3. Współtworzenie rocznego planu kontroli wewnętrznej.
4. Sporządzanie sprawozdań z wykonania planu kontroli wewnętrznej.
5. Kontrola przestrzegania wewnętrznych procedur finansowych i około finansowych.
6. Ocena prawidłowości wykonywanych zadań przez Centrum.
7. Sprawdzanie celowości i oszczędności wydatków publicznych.
8. Sprawdzanie terminowości realizacji zadań związanych z wydatkami publicznymi.
9. Sporządzanie protokołów pokontrolnych.
10. Przedstawienie Dyrektorowi propozycji zaleceń i wniosków pokontrolnych.
11. Egzekwowanie zaleceń i wniosków pokontrolnych. (...)
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 30.10.2023
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
Planowany termin zatrudnienia październik/ listopad 2023 r.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, pedagogiczne, administracyjne;
2) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
3) znajomość przepisów m.in. z zakresu:
a. ustawy o samorządzie powiatowym,
b. ustawy o ochronie danych osobowych,
c. ustawy o finansach publicznych,
d. kodeksu postępowania administracyjnego
e. ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy
f. ustawy o pomocy społecznej,
g. ustawy o dostępie do informacji publicznej,
h. ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
i. aktów wykonawczych do w/w ustaw
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność organizacji pracy własnej,
2) odpowiedzialność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność,
3) dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków
4) umiejętność zachowania pełnej dyskrecji;
5) umiejętność interpretowania przepisów;
6) umiejętność pracy pod presją czasu.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
NIP: 5881849725
REGON: 191687460
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 58 672-40-63 w.43
E-mail: kancelaria@pcprwejherowo.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie tj. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończeniu kursów, certyfikaty itp.,
4) kserokopie dokumentów poświadczających przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy),
5) dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
6) kwestionariusz zgodnie z zał. do ogłoszenia.
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR w Wejherowie z dopiskiem Nabór na stanowisko: SPECJALISTA W ZESPOLE DS. KONTROLI ZARZĄDCZEJ w kancelarii PCPR ul. Sobieskiego 279A 84-200 Wejherowo, lub przesłać na wyżej wymieniony adres w terminie do 23.10.2023 r. do godz. 16.00 (decyduje data faktycznego wpływu do PCPR). Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail