Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-10-04

Inspektor ds. kadr i szkolenia - Milicz, dolnośląskie

Data dodania: 2023-09-26
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/23/0372

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Tadeusza Kościuszki 4, 56-300 Milicz, powiat: milicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku:
Prowadzi obsługę kadrową funkcjonariuszy Policji Komendy Powiatowej Policji w Miliczu , przygotowuje dokumentację związaną z nawiązywaniem, trwaniem rozwiązywaniem stosunku służbowego w celu przekazania tych dokumentów policjantom oraz komórce wypłacającej świadczenia pieniężne.
Prowadzi etat jednostki Policji, przygotowuje rozkazy organizacyjne i regulaminy w celu tworzenia i doskonalenia struktury organizacyjnej oraz warunków właściwej realizacji zadań ustawowych.
Sporządza comiesięczne meldunki i informacje oraz sprawozdania na temat stanu zatrudnienia i ruchów kadrowych w jednostce.
Zakłada i prowadzi teczki akt osobowych w celu przechowywania dokumentacji służbowej funkcjonariuszy Policji.
Ustala uprawnienia pracowników do nagród jubileuszowych i innych świadczeń oraz przygotowuje rozkazy/decyzje w tych sprawach w celu przekazania komórce wypłacającej świadczenia finansowe.
Prowadzi dokumentację kadrowo-mobilizacyjną wraz z etatem ,,W".
Sporządza projekty decyzji Komendanta Powiatowego Policji w Miliczu w sprawach osobowych i kadrowych
Rozpoznaje potrzeby w zakresie kursów i szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników i funkcjonariuszy Policji.
Przygotowuje dokumentację w sprawach emerytalno-rentowych w celu przekazania do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 10.10.2023
Wynagrodzenie brutto: od 4 704,43 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
  • pomaturalne/policealne
  • średnie branżowe
  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: WYMAGANIA:
Staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w administracji
znajomość przepisów prawa pracy,
znajomość ustawy o Policji, kodeksu postępowania administracyjnego
znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych praw i obowiązków oraz przebiegu służby policjantów oraz ustawy o ochronie danych osobowych
znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
Obsługa programu ZUS "Płatnik"
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji
NIP: 8960004780
REGON: 93015621600181
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Tadeusza Kościuszki 4, 56-300 Milicz, powiat: milicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Mariusz Tański
Nr telefonu: 478721214
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: OGŁOSZENIE O NABORZE NA STRONIE: https://nabory.kprm.gov.pl/dolnoslaskie/milicz/inspektor,127352,v7

dokumenty niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Miliczu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty należy złożyć do: 04.10.2023.
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 127352"

Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Miliczu. KPP w Miliczu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 87 21 209.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: do 04.10.2023

data ostatniej modyfikacji: 2023-10-04 23:15:18
Komentarze
 
Polityka Prywatności