Numer oferty: StPr/23/0896
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 5, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: przyjmowanie i rejestrowanie umów kupna i sprzedaży płodów rolnych; prowadzenie rejestrów obrazujących realizację umów; przyjmowanie i realizowanie reklamacji od klientów; rejestrowanie odbiorców i dostawców w systemie; sprawdzanie poprawności cen sprzedaży i zakupu, ich zgodności z umowami; sprawdzanie poprawności danych na fakturach; kontrola realizacji umów kupna i sprzedaży; wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupu zgodnie z obowiązującymi instrukcjami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.10.2023
Wynagrodzenie brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik prac biurowych*
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : znajomość zasad wystawiania dokumentów zakupu i sprzedaży; znajomość zasad obsługi klienta; znajomość MS Office oraz programów sprzedażowo-magazynowych; doskonała organizacja własnej pracy; znajomość programu Symfonia Handel będzie dodatkowym atutem
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: AGROCHEM PUŁAWY SP. Z O.O. ODDZIAŁ CZŁUCHÓW
NIP: 7162813547
REGON: 061470020
Krótki opis działalności gospodarczej: sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Adama Mickiewicza 5, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Kuligowska
E-mail: praca@agrochem.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail