Numer oferty: StPr/23/0587
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Stalmacha 90, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykonywanie obowiązków o charakterze administracyjno-biurowym w sekretariacie głównym ośrodka, w tym: sporządzanie pism, wykazów, prowadzenie ewidencji dokumentacji zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, bieżąca obsługa korespondencji, poczty przychodzącej i wychodzącej- w tym wyjazdy na pocztę oraz do innych podmiotów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa programu SIO, kontakt z interesantami, obsługa urządzeń biurowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2023
Data zakończenia: 30.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie plus ewentualna wysługa lat. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Mile widziane wykształcenie kierunkowe- administracyjne.
Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Uprawnienia/umiejętności zgodnie ze stanowiskiem.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Konrada Mańki
NIP: 5751025227
REGON: 151573457
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie w zakresie działalności związanej z ochroną zdrowia, edukacją, kulturą oraz pozostałymi usługami społecznymi,
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Stalmacha 90, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Krystyna Telma
Nr telefonu: 34 356 32 41
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: brak danych
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Kontakt osobisty po wcześniejszym umówieniu telefonicznym, Godziny : 7:00-15:00