Numer oferty: StPr/23/1915
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Warszawska 52, 46-083 Stare Siołkowice, powiat: opolski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -przygotowywanie faktur dla klientów oraz potwierdzeń zamówień
-wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów przewozowych
-wprowadzanie danych do systemu
- administrowanie firmowej strony internetowej - zarządzanie korespondencją - prawidłowe archiwizowanie dokumentów - obsługa przesyłek kurierskich i pocztowychoraz dbanie o prawidłowe zaopatrzenie biura w niezbędne materiały - współpraca z zespołem
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 18.09.2023
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto, ewentualna dodatkowa premia uznaniowa
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: chęć do pracy, zaangażowanie, bardzo dobra organizacja pracy - znajomość pakietu MS Office oraz obsługi komputera - umiejętność wykonywania kilku zadań jednocześnie oraz ustalania priorytetów, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M&M SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 9910416794
REGON: 16019000200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Klapacz 93, 46-083 Stare Siołkowice, powiat: opolski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Elwira Niedzwiedź
Nr telefonu: 882816953
E-mail: elwira@piemar.de
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8:00-16:00