Numer oferty: StPr/23/7120
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Siostry Faustyny 4, 80-180 Kowale, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Nawiązywanie współpracy z nowymi partnerami handlowymi, negocjacje warunków handlowych. Tworzenie i utrzymanie bazy podwykonawców i dostawców, nadzór nad realizacją zamówień i terminowością dostaw. Współpraca z innymi działami firmy. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 09.08.2023
Wynagrodzenie brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie i forma zatrudnienia (zlecenie/umowa o pracę/kontrakt) do ustalenia z pracodawcą indywidualnie, zależne będą od umiejętności i kwalifikacji kandydata.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie min. średnie (mile widziane kierunkowe), bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i pakietu Office, dobra organizacja pracy, sumienność, zaangażowanie, zdolności negocjacyjne i organizacyjne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: OMI-TECHNIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5833180566
REGON: 36174554200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Siostry Faustyny 4, 80-180 Kowale, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 58 355 04 20
E-mail: biuro@omitechnic.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV wraz ze zdjęciem należy przesyłać na adres: biuro@omitechnic.pl.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail