Numer oferty: StPr/23/0201
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Baranowska 44, 06-300 Przasnysz, powiat: przasnyski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: znajomość przepisów do realizacji zadań na stanowisku pracy, prowadzenie obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej, archiwizacja dokumentów, obsluga sekretariatu i kancelarii ogólnej ,obsługa systemu elektronicznego i zarządzanie dokumentacją
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2023
Wynagrodzenie brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wymagane wyksztalcenie wyższe, doświadczenie w administracji publicznej, obsługa komputera , znajomość MS Office , umiejętność redagowania dokumentów służbowych,
dodatkowym atutem będzie posiadanie prawa jazdy B, stażu pracy w jednostkach podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu
NIP: 7611027569
REGON: 550670944
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Baranowska 44, 06-300 Przasnysz, powiat: przasnyski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 29-752-65-43
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv i list motywacyjny ,kopie dokumentów potwierdzających wymagania w zakresie wyksztacenia, ,kopie dokumentów w zakresie doświadczenia zawodowego,, oświadczenie o posiadaniu w pełni praw publiznych, oświadczenie o niekaraniu za przestępstwa umyślne ,skarbowe
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon