Numer oferty: StPr/23/1746
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: TEATRALNY 1, 71-405 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - organizowanie działalności Teatru w sposób zapewniający realizację zadań statutowych,
- planowanie działań i podejmowanie decyzji organizacyjnych, administracyjnych, finansowych, inwestycyjnych oraz remontowych i innych w podległych komórkach organizacyjnych, ścisła współpraca z kierownikiem działu administracyjno-gospodarczego,
- nadzorowanie procesów inwestycyjnych Teatru,
- nadzór nad dokumentacją prowadzoną w podległych komórkach organizacyjnych,
- pozyskiwanie funduszy na działalność statutową Teatru, w tym przygotowywanie wniosków o dotacje w programach ministerialnych, fundacyjnych, unijnych, regionalnych itp.,
- nadzór nad projektami realizowanymi w Teatrze,
- współpraca z głównym księgowym w bieżącym nadzorze realizacji planu finansowego instytucji,
- sporządzanie sprawozdań merytorycznych,
- reprezentowanie Teatru zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem,
- organizowanie konferencji prasowych, spotkań, wystaw itp.,
- nadzór i organizacja pracy podległych pracowników,
- nadzór innych zadań wynikających z zakresu obowiązków;
- od września 2023 r. - 3 miesięczny okres próbny, później umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2023
Wynagrodzenie brutto: od 5 700 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20%, + dodatek funkcyjny do 50%
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: dyrektor do spraw administracyjnych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE
- UMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA
- KREATYWNOŚĆ
- DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
- PRACA W ZESPOLE
- ZNAJOMOŚĆ USTAWY O GOSPODARCE NIERUCHOMOŚCIAMI
- PEŁNA ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH ORAZ KORZYSTANIE Z PEŁNI PRAW PUBLICZNYCH
- PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
- SAMODYSCYPLINA
- ZDOLNOŚCI ORGANIZACYJNE
- WYSOKA KULTURA OSOBISTA
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW
- ZNAJOMOŚĆ USTAWY O ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH
- PRACA POD PRESJĄ CZASU
- ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
- ZNAJOMOŚĆ USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH
- UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu, znajomość aktów prawnych regulujących prowadzenie instytucji kultury, doświadczenie zawodowe zdobyte w instytucji kultury, umiejętność kierowania zespołem w rozbudowanej strukturze organizacyjnej, znajomość współczesnych nurtów w teatrze, kreatywność w działaniu, wykazywanie inicjatywy, przedsiębiorczość w działaniu, współpraca z innymi działami teatru.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: TEATR LALEK PLECIUGA
NIP: 8510207336
REGON: 000280465
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: TEATRALNY 1, 71-405 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Edyta Przystupa
E-mail: sekretariat@pleciuga.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail