Numer oferty: StPr/23/0620
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: • przyjmowanie dokumentów od klientów,
• weryfikowanie poprawności dokumentów pod względem księgowym i podatkowym
• komunikacja z klientami (uzgadnianie wątpliwości, przekazywanie informacji wraz z raportami miesięcznymi)
• księgowanie dokumentów i sprawdzanie poprawności księgowań,
• przygotowywanie deklaracji
• terminowe wysyłanie deklaracji, informacji podatkowych do urzędu skarbowego, dokumentów do ZUS
• przygotowywanie list płac, rachunków do umów zlecenie, deklaracji ZUS, PIT
• ZUS przedsiębiorcy
• przygotowywanie deklaracji do FPOiW
Powyższe prace dotyczą klientów: rolnicy zgłoszeni do podatku VAT, PKPiR, ryczałt ewidencjonowany (bez pełnej księgowości)
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2023
Wynagrodzenie brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- znajomość podstaw księgowości
- Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : znajomośc i obsluga programu Płatnik
[Umiejętność 1] : obsługa dowolnego programu księgowego
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Laskowa 4a, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Lewandowska
Nr telefonu: 486648049 w. 86
E-mail: m.lewandowska@grojec.praca.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV do pracodawcy