Numer oferty: StPr/23/0861
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 11 Listopada 5, 05-840 Brwinów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości. Nadzór nad prawidłowym obliczaniem podatków oraz sporządzanie deklaracji podatkowych za poszczególne okresy sprawozdawcze tj. PIT, CIT, VAT, JPK. Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych oraz organizacja prac bilansowych umożliwiających prawidłowe i terminowe zamknięcie roku obrachunkowego. Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby zarządu i innych organów. Współpraca z bankami, firmami ubezpieczeniowymi, leasingowymi w zakresie pozyskiwania i obsługi źródeł finansowania. Reprezentowanie firmy przed Urzędami Państwowymi i innymi instytucjami. Bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgowych. Analiza finansowa kondycji firmy, analiza umów zawieranych przez firmy, odpowiedzialność za realizację obowiązków z nich wynikających. Nadzór nad środkami trwałymi, analiza nakładów inwestycyjnych. Dokonywanie okresowej archiwizacji baz danych. Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00-16:00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 06.07.2023
Wynagrodzenie brutto: od 7 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia- wyższe kierunkowe. Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku. Teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień podatkowych. Teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień podatkowych. Umiejętność wyznaczania i realizacji celów własnych oraz podległego zespołu. Zdolności analityczne, skrupulatność i terminowość. Samodzielność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Bardzo dobra znajomość MS Excel oraz doświadczenie w pracy na systemach Comarch Optima mile widziane.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Brwinowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji z siedzibą w Brwinowie
NIP: 5342484860
REGON: 145927374
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Thomasa Woodrowa Wilsona 46, 05-840 Brwinów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Kancelaria BPWiK
Nr telefonu: 22 6709975
E-mail: praca@bpwik.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV lub skierowanie
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail