Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-08-07

Specjalista ds. administracyjno - biurowych - Kowale, pomorskie

Data dodania: 2023-07-07
Dodane przez: Gdański Urząd Pracy
Pracodawca: OMI-TECHNIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Numer oferty: StPr/23/5861

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Siostry Faustyny 4, 80-180 Kowale, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykonywanie bieżących prac administracyjno biurowych, w tym: obsługa, nadzór oraz usprawnianie procesu obiegu dokumentacji, archiwizowanie dokumentacji biurowej oraz ustalanie procedur z tym związanych, wprowadzanie i opisywanie faktur w systemie. Redagowanie różnego rodzaju pism, dokonywanie zakupów na potrzeby wewnętrzne firmy, sporządzanie wymaganych przez zleceniodawcę zestawień, monitoringów, rejestru umów i faktur oraz innych dokumentów w zakresie spraw prowadzonych przez spółkę. Kopiowanie i układanie dokumentów, pism i korespondencji, zgodnie ze wskazaniami lub osoby przez niego wyznaczonej w celu zapewnienia prawidłowego ich przechowywania, obsługa floty samochodowej. Skanowanie dokumentów na nośniki elektroniczne i bieżące archiwizowanie, pełna obsługa procesu związanego z obiegiem dokumentów z zakresu gwarancji, obsługa spotkań wewnętrznych w firmie, obsługa kontrahentów pod kątem przyjmowania dokumentów, prowadzenie ewidencji urlopów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, dobry stan i czystość biura, inne czynności kancelaryjne oraz administracyjno biurowe mające na celu sprawne funkcjonowanie biura. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 07.07.2023
Wynagrodzenie brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie i forma zatrudnienia (zlecenie/umowa o pracę/kontrakt) do ustalenia z pracodawcą indywidualnie, zależne będą od umiejętności i kwalifikacji kandydata.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, administracyjne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie minimum średnie, najlepiej z zakresu administracji/pokrewne, mile widziane doświadczenie w branży budowlanej. Sprawna obsługa komputera, pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych. Komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, doskonała organizacja czasu pracy, samodzielność, zaangażowanie, wysoki poziom kultury osobistej, dyspozycyjność w godzinach pracy biura. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: OMI-TECHNIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5833180566
REGON: 36174554200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Siostry Faustyny 4, 80-180 Kowale, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 583 550 420
E-mail: magda.omilian@omitechnic.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV wraz ze zdjęciem należy przesyłać na adres: magda.omilian@omitechnic.pl.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

data ostatniej modyfikacji: 2023-08-07 19:30:13
Komentarze
 
Polityka Prywatności