Numer oferty: StPr/23/1637
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bałtycka 5A, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu, pełnienie roli asystenta Zarządu w zakresie organizacji posiedzeń, przygotowywanie dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (pisma, faktury, e- maile), dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, zaopatrywanie w art. papiernicze, wysyłanie korespondencji, archiwizacja dokumentów, bezpośrednia obsługa klientów; umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00; wynagrodzenie 3600- 4000 zł brutto
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2023
Wynagrodzenie brutto: od 3 600 do 4 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie min. średnie, znajomość pakietu MS Office, odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ "EMPEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8390206356
REGON: 77054003600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bałtycka 5A, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Wełnitz
Nr telefonu: 59 814 42 73
E-mail: empec@partner.net.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7.00- 15.00