Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-06-29

Pracownik ds. budżetu w referacie budżetowo-księgowym - Stegna, pomorskie

Data dodania: 2023-06-20
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Pracodawca: URZĄD GMINY W STEGNIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/23/0547

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Gdańska 34, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/128/Pracownik_ds__promocji_i_turystyki/

Wójt Gminy Stegna ogłasza nabór kandydatów na zastępstwo za nieobecnego pracownika na stanowisko ds. budżetu w referacie budżetowo-księgowym w Urzędzie Gminy w Stegnie z dnia 20 czerwca 2023 r.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Komputerowe księgowanie Budżetu Gminy oraz prowadzenie księgi budżetu.
2. Prowadzenie księgowej ewidencji pozabilansowej środków trwałych i Budżetu Gminy.
3. Rozliczanie konta sumy do wyjaśnienia.
4. Bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych, środków trwałych w użytkowaniu, wartości niematerialnych i prawnych oraz rozliczanie inwentaryzacji.
5. Analityczne uzgadnianie konta dochodów Urzędu Gminy z pracownikiem na stanowisku ds. budżetu
6. Sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości Budżetu Gminy oraz sprawozdań statystycznych.
7. Prowadzenie ewidencji zdarzeń gospodarczych z udziałem środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej.
9. Przygotowanie i przekazanie do publicznej wiadomości:
a) kwartalnych informacji o wykonaniu budżetu Gminy (NDS),
b) rocznych informacji (NDS oraz kwot wykorzystanych środków z UE).
10. Zastępowanie pracownika ds. finansów oraz pracownika ds. budżetu w zakresie podatku VAT.
11. Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku.
12. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta, Sekretarza Gminy i Kierownika referatu.

Warunki zatrudnienia:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca na czas zastępstwa za nieobecnego pracownika,
- praca administracyjno-biurowa, zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Stegnie w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru nie przekraczał 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2023
Wynagrodzenie brutto: od 4 000 do 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto + dodatek za staż pracy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe;
- staż pracy: brak;
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;
- ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy z dokumentami elektronicznymi,
- znajomość przepisów prawa:
a) ustawy o rachunkowości,
b) ustawy o finansach publicznych,
c) ustawy o samorządzie gminnym,
- umiejętność obsługi komputera: internet, poczta elektroniczna, pakiety biurowe: (edytor tekstu).

Wymagania dodatkowe:
- preferowany kierunek studiów związany z zakresem zadań lub charakterem stanowiska ds. budżetu,
- preferowany staż pracy związany z zakresem zadań zgodnym z ogłoszeniem,
- znajomość zasad redagowania pism urzędowych,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- dyspozycyjność, samodzielność.


DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD GMINY W STEGNIE
NIP: 5780014083
REGON: 000542646
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gdańska 34, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
5. Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
7. Klauzula informacyjna.
8. Oświadczenie zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownika ds. budżetu przez Urząd Gminy w Stegnie.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.
Wzory dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji można pobrać w zakładce: http://bip.stegna.pl/221/Wymagane_Dokumenty_i_Oswiadczenia/

Brak podpisu na oświadczeniach, CV, liście motywacyjnym, kwestionariuszu, klauzuli informacyjnej oraz oświadczeniu wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 29.06.2023r. , Godziny : do 15:00

data ostatniej modyfikacji: 2023-06-29 19:30:20
Komentarze
 
Polityka Prywatności