Numer oferty: StPr/23/0294
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: POWIDZ OSIEDLE 6, 62-430 Powidz, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązków:
1) kierowanie i nadzór nad działalnością sekcji oraz zapewnienie waściwej organizacji pracy,
2) planowanie i realizacja wydatków oraz rzeczowego zużycia mediów komunalnych i energetycznych w kompleksach wojskowch administrowanych prze 33.Bazę Lotnictwa Transportowego zgodnie z obowiązującymi przepisami;
3) planowanie i realizacja wydatków dotyczących zakupu usług komunalnych związanych z realizacją rocznych planów gospodarki komunalnej (RPGK) w kompleksach wojskowych administrowanych przez 33.BLTr zgodnie z obowiązującymi przepisami;
4) przestrzeganie dyscypliny budżetowej, przydzielonych limitów finansowych, zasad sporządzania i obiegu dokumentów księgowych oraz sprawdzenie i podpisywanie dowadów księgowych za realizowane wydatki pod względem merytorycznym;
5) podejmowanie kompleksowych i systematycznych działań obejmujących planowanie i rozliczanie zużycia rzeczowo - finansowego czyników energetycznych oraz wydatków na ustugi komunalne:
6) prowadzenie analiz rzeczowego zużycia i wielkości wydatków ponoszonych na zakup mediów i
ustug komunalnych;
7) nadzorowanie opracowania zbiorczych rocznych planów gospodarki komunalnej (RPGK);
8) weryfikowanie i ocena zadań umowanych w rocznych planach gospodarki komunalnej (RPGK);
9) prowadzenie ewidencji oraz weryfikacji kalkulacji kosztów stanowiących podstawę do zawarcia umów i ustug komunalnych dla odbiorców i najemcow nieruchomości,
10) przygotowywanie umów oraz prowadzenie ich ewidencji, dotyczących odsprzedaży mediów i
usług komunalnych dla odbiorców i najemców nieruchomości,
11) organizowanie i realizacja dzialań zmierzających do optymalizacji zarządzania energią elektryczną, cieplną oraz gazem, a takze podejmowanie działań racjonalizujących wielkość zużycia rzeczowego oraz wydatków na usługi komunalne;
12) uzgodnienie programów energetycznych oraz koordynowanie przedsięwzięć zwiazanych z racjonalnym wykorzystaniem nośników energi przez użytkowników nieruchomości wojskowych
13) opracowanie zbiorczych anallz kosztów utrzymania kompleksów wojskowych w obszarze infrastruktury,
14) prowadzenie rejestru zawieranych umów wynikających z realizacji rocznych planów gospodarki komunalnej (RPGK) na rzecz kompleksów wojskowych, ze szczególnym zwróceniem uwagi na
właściwe zabezpieczenię interesów wojska;
15) sporządzanie rzeczowych planów zakupów w zakresie materialów stanowiących zabezpieczenie
realizacji RPGK;
16) nadzorowanie ewidencjonowania majątku Oddziału Gospodarczego,
17) branie udzialu w realizacji postępowań udzielenie zamówień publicznych:
18) ścisle przestrzeganie wyznaczonych terminów przy realizacji poleceń przełożonych;
19) wykonywanie innych zadań wynikających z bieżących potrzeb i decyzji przełożonych;
20) prowadzenie szkolenia fachowego dla personelu w zakresie gospodarki komunalneji energetycznj.
21) kontrolowanie prawidłowej realizacji postępowań o dostawy: drobnego sprzętu gospodarczego, materiałów Wod Kan Gaz i C.O, materiałów ogólnobudowlanych i innych artykutow niezbednych
do funkcjonowania
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2023
Wynagrodzenie brutto: od 3 900 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie + premia regulaminowa
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
- znajomość pakietu MS Office
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, kierunek: techniczne, elektrotechniczne lub elektroniczne
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi, finanse lub rachunkowość.
Uprawnienia:
- dyspozycyjność
- Umiejętność pracy w zespole
- rzetelność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wynagrodzenie + premia regulaminowa
Dodatkowo wymagana znajomość pakietu SAP, praktyczne doświadczenie w zakresie kierowania zespołem, znajomość przepisów regulujących zagadnienia z zakresu prawa o zamówieniach publicznych, prawa energetycznego, zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków. Doświadczenie zawodowe: 5 lat dla osób z wykształceniem średnim oraz 3 lata dla osób z wykształcniem wyższym, mile widziane na podobnym stanowisku.
CV + list motywacyjny przesłany na adres siedziby firmy (62-430 Powidz Osiedle 6) + oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązujacymi przepisami RODO.
Zatrudnienie po zakończeniu procedury rekrutacyjnej oraz uzyskaniu orzeczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy na stanowisku.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: 33 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W POWIDZU
NIP: 6670004670
REGON: 310188854
Krótki opis działalności gospodarczej: Obrona narodowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: POWIDZ OSIEDLE 6, 62-430 Powidz, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Justyna Gazińska
Nr telefonu: 261544128
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV + list motywacyjny przesłany na adres siedziby firmy (62-430 Powidz Osiedle 6) + oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązujacymi przepisami RODO.
Zatrudnienie po zakończeniu procedury rekrutacyjnej oraz uzyskaniu orzeczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy na stanowisku.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: CV+list motywacyjny+RODO należy przesłać pocztą . Potwierdzenie wysłania proszę przesłać na adres: marika.radoszewska@@pup-slupca.pl