Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-06-16

Pracownik ds. społecznych i oświaty w referacie społeczno-organizacyjnym - Stegna, pomorskie

Data dodania: 2023-06-05
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Pracodawca: URZĄD GMINY W STEGNIE

Numer oferty: StPr/23/0511

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Gdańska 34, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Prowadzenie postępowań związanych z przygotowaniem zawodowym młodocianych.
2. Współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie aktualizacji danych w Systemie Informacji Oświatowej.
3. Przeliczanie subwencji oświatowej na poszczególne placówki oświatowe na podstawie danych z SIO oraz metryczki z Ministerstwa Finansów.
4. Rozliczanie dotacji otrzymanych na realizacje programów oświatowych oraz w zakresie opieki nad dziećmi do lat 3.
5. Wykonywanie zadań w zakresie działalności gospodarczej:
1) Prowadzenie spraw z zakresu działalności gospodarczej wynikających z ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy w szczególności:
a) wpis do centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG).
b) zmiany wpisu w CEIDG,
c) wpis w CEIDG informacji o zawieszeniu działalności gospodarczej,
d) wpis w CEIDG informacji o wznowieniu działalności gospodarczej,
e) wykreślenie wpisu w CEIDG oraz wydanie potwierdzenia ich przyjęcia,
2) Przekształcenie w/w wniosków w formę dokumentu elektronicznego, podpisywanie ich przy użyciu podpisu elektronicznego a następnie przesyłanie do CEIDG.
3) Gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie w/w wniosków.
4) Wpisywanie w CEIDG informacji o uzyskaniu, cofnięciu, utracie i wygaśnięciu uprawnień wynikających z zezwoleń i licencji.
5) Prowadzenie działalności promocyjnej skierowanej do przedsiębiorców oraz osób fizycznych planujących rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie możliwości pozyskania dofinansowania ze środków pomocowych.
6) Rejestracja działalności gospodarczej w systemie CEIDG.
7) Wydawanie potwierdzeń przyjęcia wniosków CEIDG.
8) Przyjmowanie wniosków VAT-R oraz formularzy zgłoszeniowych możliwych do złożenia z wnioskiem CEIDG-1.
9) Sprawdzanie statusu wniosków CEIDG-1 wprowadzonych do systemu.
10) Poświadczanie danych ze zbioru gminnej ewidencji działalności gospodarczej.
11) Wykonywanie czynności urzędowo-technicznych polegających za zapewnieniu zainteresowanym dostępu do:
- wglądu do Polskiej Klasyfikacji Działalności,
- urzędowych formularzy wniosków wymaganych ustawą.
6. Prowadzenia ewidencji:
a) innych obiektów, w których są świadczone usługi turystyczne,
b) instytucji kultury.
7. Sporządzania zeznań świadków w sprawie stażu pracy w gospodarstwie rolnym.
8. Prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufania dla umożliwienia przesyłania korespondencji systemem e-puap.
9. Przekazywanie drogą elektroniczną korespondencji do instytucji państwowych i samorządowych za pomocą systemu e-puap.
10. Zarządzanie sprawozdawczością w zakresie dokonania obowiązku sporządzania sprawozdań Gminy do GUS.
11. Prowadzenia kroniki gminnej.
12. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem licencji na przewóz osób taksówkami w zakresie określonym ustawą o transporcie drogowym i spraw związanych z wydaniem zezwoleń na transport osób autobusami.
13. Wykonywanie zadań w zakresie informacji niejawnej.
a) wykonywani zadań w zakresie uzyskanych pełnomocnictw odnośnie administrowania informacją niejawną,
b) prowadzenie rejestru dokumentów zawierających informacje niejawne,
c) opracowanie planu ochrony informacji niejawnych w Urzędzie i nadzorowanie jej realizacji,
d) szkolenie pracowników i okresowa ewidencji materiałów i obiegu dokumentów,
e) zapewnienie ochrony systemów i sieci teleinformatycznych, w których są przetwarzane dane,
f) rejestracja i zabezpieczanie dokumentów i informacji stanowiących tajemnicę służbową w ramach ustalonego zakresu czynności,
g) zapewnienie ochrony dokumentów przetwarzanych na zajmowanym stanowisku.
14. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
15. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
16. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.
17. Zastępowanie pracownika ds. oświaty.
18. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2023
Wynagrodzenie brutto: od 4 000 do 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto ( zgodnie z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Stegnie)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: II. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe:
- staż pracy -brak,
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;
- ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy z dokumentami elektronicznymi, komunikatywność werbalna i pisemna,
- znajomość przepisów prawa:
- ustawa o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy,
- Karta Nauczyciela, ustawy prawo oświatowe, ustawy o systemie oświaty,
- ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2023 r. poz. 1221),
- ustawa z dnia 6 marca 2018 r. o zasadach uczestnictwa przedsiębiorców zagranicznych i innych osób zagranicznych w obrocie gospodarczym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2022 r. poz. 470),
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- KPA,
- umiejętność obsługi komputera: internet, poczta elektroniczna, pakiety biurowe: (edytor tekstu).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
5. Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
7. Klauzula informacyjna.
8. Oświadczenie zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownika ds. administracyjnych i archiwum przez Urząd Gminy w Stegnie.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.
Wzory dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji można pobrać w zakładce: http://bip.stegna.pl/221/Wymagane_Dokumenty_i_Oswiadczenia/

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD GMINY W STEGNIE
NIP: 5780014083
REGON: 000542646
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gdańska 34, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Zacharska
Nr telefonu: 55-247-81-71
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
List motywacyjny.
Kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, Ip.)
Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
Oświadczenie zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownika ds. społecznych i oświaty przez Urząd Gminy w Stegnie.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.
Wzory dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji można pobrać w zakładce: http://bip.stegna.pl/221/Wymagane_Dokumenty_i_Oswiadczenia/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 16.06.2023 r., Godziny : do 13:00

data ostatniej modyfikacji: 2023-06-16 19:30:22
Komentarze
 
Polityka Prywatności