Numer oferty: StPr/23/3945
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Realizacja zadań z zakresu obrony cywilnej, obronności kraju, zarządzania kryzysowego,
2. Prowadzenie kancelarii niejawnej, pełnienie funkcji pełnomocnika ds. informacji niejawnych i inspektora bezpieczeństwa informacji niejawnych,
3. Realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej, w tym nadzór nad działalnością OSP.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2023
Wynagrodzenie brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wymagane doświadczenie w pracy w administracji samorządowej/rządowej lub służbach obrony cywilnej/służbach mundurowych oraz posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnej o klauzuli poufne lub gotowość do udziału w postępowaniu sprawdzającym przy ubieganiu się o ww. poświadczenie.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy w Pszczółkach
NIP: 6040019196
REGON: 000545053
Adres www: www.pszczolki.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Żurek
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Treść ogłoszenia: https://bip.pszczolki.pl/823.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta