Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-05-31

Podinspektor lub inspektora ds. zamówień publicznych - Ustka, pomorskie

Data dodania: 2023-05-17
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracodawca: Urząd Miasta Ustka
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/23/1159

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres podstawowych zadań:
prowadzenie całości zagadnień związanych z prowadzeniem postępowań w sprawie
udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
sprawdzanie i akceptowanie dokumentacji udzielania zamówienia publicznego
w zakresie trybu zamówienia, ogłoszenia, specyfikacji istotnych warunków
zamówienia oraz protokołu postępowania przetargowego,
zatwierdzanie treści projektów umów,
prowadzenie ewidencji postępowań o udzielenia zamówień publicznych z podziałem
na poszczególne tryby,
sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących przeprowadzonych postępowań
i zawartych umów,
prowadzenie całokształtu spraw dotyczących dokumentacji i korespondencji
przetargowej,
sporządzanie rocznego sprawozdania z przeprowadzonych postępowań wg wzorów
i terminach określonych w ustawie,
sporządzanie innych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych,
sporządzanie i aktualizacja planu zamówień publicznych,
prowadzenie rejestru zamówień,
monitorowanie systemu funkcjonowania zamówień publicznych (monitorowanie
zmian w przepisach dotyczących zamówień publicznych, monitorowanie orzecznictwa
arbitrażowego i sądowego w zakresie zamówień publicznych),
realizacja zamówień na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
w oparciu o wewnętrzne przepisy,
dokonywanie na dowodach księgowych opisów z zakresu stosowania przepisów
o zamówieniach publicznych,
prowadzenie ewidencji obiegu dokumentów związanych z przygotowaniem
i prowadzeniem postępowania przetargowego
uczestnictwo w komisjach przetargowych i wykonywanie obowiązków wynikających
z regulaminu pracy komisji przetargowej,
przekazywanie do opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszeń
o przetargach i wynikach przetargów.
Pierwsza umowa o pracę na 6 m-cy, z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2023
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze co najmniej 4800 zł brutto miesięcznie
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania konieczne:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy lub wyższe.
Wymagania dodatkowe:
znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, kodeksu
postępowania administracyjnego oraz ustawy o finansach publicznych,
doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych
w oparciu o ustawę PZP,
dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych,
mile widziane doświadczenie w pracy samorządowej,
komunikatywność, samodzielność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Ustka
NIP: 8392919310
REGON: 000523873
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kopie dokumentów potwierdzające posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe lub oświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, odbyte szkolenia oraz posiadane umiejętności i uprawnienia,
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w kopercie z adnotacją Nabór nr 10.2023 na podinspektora lub
inspektora ds. zamówień publicznych" w Urzędzie Miasta Ustka Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka lub za pośrednictwem
poczty tradycyjnej.
Termin: do dnia 31 maja 2023r. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane 9liczy się data wpływu do Urzędu) i nastąpi rozstrzygnięcie naboru.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy
informacyjnej Urzędu Miasta Ustka zostanie umieszczona informacja o wyniku naboru.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 59 8154344, 59 8154309.
8. Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej - RODO) informuję, iż:
Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Ustka z siedzibą -
Urząd Miasta Ustka 76-270 Ustka ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3 (dalej zwany jako Administrator).
Z administratorem można się skontaktować:
listownie na adres: ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka,
telefonicznie 59 8154300,
fax - 59 8152900,
przez email: bom1@um.ustka.pl.
Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym może się Pani/Pan
kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz
korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować przez email: iod@ um.ustka.pl.
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane są przetwarzane w celu:
Przyjęcia dokumentów rekrutacyjnych,
Przeprowadzenia procesu rekrutacji,
Archiwizacji dokumentów.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. b) RODO, tj. w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do
podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz art. 6 ust.1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne dla wypełnienia prawnego obowiązku ciążącego na administratorze. Obowiązek prawny ciążący na
administratorze jest określony w prawie krajowym w szczególności wynika z art. 221 par. 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji jednak nie dłużej niż rok od chwili złożenia dokumentów.
Okres wskazany powyżej może zostać przedłużony do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do
dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa.
Odbiorcy danych
Administrator nie planuje przekazywać Pani/Pana danych osobowych innym podmiotom.
Przekazywanie danych do państwa trzeciego
Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich.
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
1) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
2) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
3) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu
prawa,
4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Wymóg podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania skutkuje brakiem
możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym.
Pani/Pana dane nie będą podlegały automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Godziny : 8.00-15.30

data ostatniej modyfikacji: 2023-05-31 19:30:19
Komentarze
 
Polityka Prywatności