Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-10-31

Kierownik sekcji (sekcja technicznego utrzymania nieruchomości) - Powidz, wielkopolskie

Data dodania: 2023-05-15
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Pracodawca: 33 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W POWIDZU

Numer oferty: StPr/23/0265

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: POWIDZ OSIEDLE 6, 62-430 Powidz, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) pelnienie funkcji przedstawiciela administratora w zakresie
odpowiedzialności wobec wojskowych i cywilnych organów nadzoru - GUNB,
WIGE, WDT, WOP, Inspekcje sanitame, ochrony środowiska, pracy, itp;
2) wykonywanie rocznych planów konserwacji i remontów (RPKIR) dla zadań
konserwacyjnych, napraw zapobiegawczych i remontowych oraz ich weryfikacja;
3) przeprowadzanie, kontroli stanu technicznego i przydatności do
użytkowania budynków, budowli i stałych urządzeń technicznych
infrastruktury ogólnej;
4) opracowywanie zbiorczego planu konserwacji i remontów (RPKIR) w
oparciu o ustalenia przepisów w sprawie planowania i realizacji budżetu
resortu obrony narodowej oraz normatywne wydatki określone w normach
budżetowych;
5) koordynowanie, nadzorowanie wykonywania zamierzeń
konserwacyjnych oraz przedsięwzięć remontowych ujętych w RPKIR w
zakresie infrastruktury ogólnej, szkoleniowej i transportowej;
6) przestrzeganie dyscypliny budżetowej, przydzielonych limitów
finansowych, zasad sporządzania i obiegu dokumentów księgowych oraz
sprawdzanie i podpisywanie dowodów księgowych za realizowane wydatki pod
względem merytorycznym;
7) kierowanie bezpośrednią działalnością Sekcji
oraz inspektorów TUN w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości i
stałych urządzeń technicznych, ich remontów oraz eksploatacji zgodnie z
wymogami Prawa budowlanego", Prawa energetycznego", Ustawie o ochronie
środowiska", Ustawie o Dozorze Technicznym", zapisami Instrukcji o
zasadach utrzymania nieruchomości wojska" sygn. Kwat-Bud. 118/98 i
innymi obowiązującymi przepisami państwowymi i resortowymi;
8) sprawowanie nadzoru nad opracowywaniem, gromadzeniem i
przechowywaniem dokumentacji obiektu budowlanego od momentu przejęcia w użytkowanie do rozbiórki;
9) prowadzenie ewidencji umów dotyczących zadań remontowych oraz
konserwacyjnych realizowanych przez sekcję;
10) wykonywanie w wymaganych reżimach czasowych, prób, badań i pomiarów
infrastruktury wynikających z przepisów państwowych i eksploatacyjnych;
11) nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie eksploatacji i
dozoru stałych urządzeń technicznych przez osoby posiadające wymagane
świadectwa kwalifikacyjne;
12) koordynowanie przedsięwzięć związanych z kompleksowym przygotowaniem
obiektów budowlanych, stałych urządzeń technicznych i elementów
infrastruktury do okresu zimowego ujętych w posezonowych przeglądach
oraz oceny stopnia przygotowania kotłowni, urządzeń grzewczych i
instalacji oraz sieci ciepłowniczych do kolejnego sezonu grzewczego; 13)
opracowywanie sprawozdań I analiz w zakresie technicznego utrzymania
nieruchomości; 14) udział w realizacji postępowań o udzielenie zamówień
publicznych;
15) sporządzanie rocznych planów zakupów w zakresie materiałów
stanowiących zabezpieczenie realizacji RPK; 16) udział w pracach zespołu
uzgadniania dokumentacji;
17) udział w komisyjnym przyjmowaniu do eksploatacji elementów
infrastruktury po modernizacjach i remontach;
18) współpracowanie z WIGE WDT, WOP oraz organami nadzoru budowlanego w
zakresie zadań Sekcji;
19) kontrolowanie i uaktualnianie ewidencji SUT oraz ewidencji urządzeń
dozorowych;
20) podejmowanie działań zapobiegających korozji biologicznej obiektów
oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie;
21) współpracowanie z osobami funkcyjnymi oraz komórkami wewnętrznymi
Infrastruktury JW.3293 w zakresie problematyki Sekcji
22) udział w fachowych odprawach, szkoleniach i instruktażach
organizowanych przez organa nadrzędne oraz JW. 3293.
23) nadzór merytoryczny nad działalnością Sekcji TUN
24) wykonywanie innych zadań związanych z pełnioną funkcją, wynikających
z przepisów wojskowych, bieżących potrzeb oraz zleconych przez przełożonych.
25) przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie realizacji zadań;
26) nadzór nad realizacją umów dotyczących technicznego utrzymania
nieruchomości realizowanych w sekcji;
27) posiadanie aktualnych uprawnień dozorowych;
28) przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2023
Wynagrodzenie brutto: od 4 050 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania pożądane

Zawody:
  • Księgowy (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
  • średnie zawodowe
Uprawnienia:
  • predyspozycje do kierowania zespołem
  • sumienność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie średnie - technik budownictwa lub wyższe - zarządzanie zasobami ludzkimi, finanse, rachunkowość lub pokrewne.
Uprawnienia: znajomość przepisów regulujących zagadnienia z zakresu prawa o zamówieniach publicznych, uprawnienia budowlane i dozorowe, przynależność do polskiej Izby Inżynierów Budownicta.
Predyspozycje: zdolności organizacyjne i analityczne.
Doświadczenie zawodowe: 5 lat w przypadku wykształcenia średniego lub 3 lata w przypadku wykształcenia wyższego.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: 33 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W POWIDZU
NIP: 6670004670
REGON: 310188854
Krótki opis działalności gospodarczej: Obrona narodowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: POWIDZ OSIEDLE 6, 62-430 Powidz, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Justyna Gazińska
Nr telefonu: 261 544 128
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV + list motywacyjny przesłany na adres siedziby firmy + oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązujacymi przepisami RODO.
Zatrudnienie po zakończeniu procedury rekrutacyjnej oraz uzyskaniu orzeczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy na stanowisku.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

data ostatniej modyfikacji: 2023-10-24 23:15:08
Komentarze
 
Polityka Prywatności