Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-05-11

Pracownik ds. finansów w referacie budżetowo księgowym - Stegna, pomorskie

Data dodania: 2023-04-28
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Pracodawca: URZĄD GMINY W STEGNIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/23/0382

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Gdańska 34, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Treść ogłoszenia znajduje sie na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/123/Pracownik_ds__finansow/

Warunki zatrudnienia:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę, odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu,
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

1. Prowadzenie spraw związanych z księgowaniem i rozliczaniem należności niepodatkowych.
2. Prowadzenie spraw związanych z księgowaniem i rozliczaniem czynszów mieszkaniowych.
3. Windykacja należności niepodatkowych.
4. Umarzanie, odraczane, rozkładanie na raty oraz udzielanie pomocy de minimis należności niepodatkowych.
5. Prowadzenie kasy Urzędu Gminy:
a) właściwe przechowywanie i zabezpieczenie gotówki, dowodów kasowych,
b) podejmowanie gotówki na określone cele na podstawie dowodów księgowych,
c) przyjmowanie opłat skarbowych,
d) sporządzanie raportów kasowych zgodnie z instrukcją i zakładowym planem kont.
6. Terminowe sporządzanie sprawozdań z zadań objętych zakresem czynności.
7. Bieżące księgowanie i egzekucja obciążeń z tytułu użytkowania, sprzedaży oraz dzierżawy gruntów i nieruchomości.
8. Księgowanie wszystkich należności nieprzypisanych:
a) opłata administracyjna, opłata targowa i opłata miejscowa,
b) odsetki od rachunków bankowych,
c) zwrot za energię i telefony,
d) dzierżawa gruntów i budynków,
e) zezwolenie na alkohol,
f) i inne.
9. Sporządzanie miesięcznych zestawień do potrąceń rat pożyczek mieszkaniowych udzielanych ZFŚS oraz uzgadnianie salda tych należności z ewidencją księgową.
10. Przygotowanie i przekazanie do publicznej wiadomości kwartalnych informacji
o udzielonych umorzeniach niepodatkowych należności budżetowych.
11. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
12. Zastępowanie pracownika ds. budżetu (Gmina).
13. Inne zadania zlecone przez Wójta Gminy, Sekretarza, Skarbnika Gminy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.05.2023
Wynagrodzenie brutto: od 4 000 do 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto+ dodatek za staż pracy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie średnie lub wyższe:
2) staż pracy -brak,
3) posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
4) osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
5) znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;
6) ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie
z pełnych praw publicznych;
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
8) nieposzlakowana opinia;
9) umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy
z dokumentami elektronicznymi, komunikatywność werbalna i pisemna,
10) znajomość przepisów prawa:
- ustawy o ZFSŚ,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (KPA),
- ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- umiejętność obsługi komputera: internet, poczta elektroniczna, pakiety biurowe: (edytor tekstu).
- prawo jazdy Kat. B

Wymagania dodatkowe:
- preferowany kierunek studiów związany z zakresem i zadaniami stanowiska ds. finansów,
- preferowany staż pracy związany z zakresem zadań zgodnym z ogłoszeniem,
- znajomość zasad redagowania pism urzędowych,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- dyspozycyjność, samodzielność,
- umiejętność bezkonfliktowego działania.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD GMINY W STEGNIE
NIP: 5780014083
REGON: 000542646
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gdańska 34, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
5. Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
7. Klauzula informacyjna.
8. Oświadczenie zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownika ds. administracyjnych i archiwum przez Urząd Gminy w Stegnie.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.
Wzory dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji można pobrać w zakładce: http://bip.stegna.pl/221/Wymagane_Dokumenty_i_Oswiadczenia/

Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 11 maja 2023r. , Godziny : do 14.00

data ostatniej modyfikacji: 2023-05-11 19:30:18
Komentarze
 
Polityka Prywatności